30 Ağustos 2012 Perşembe

KİTAP KİTAP

                 BİR NEFES İSTANBUL'DA OLMAK

    Aslına bakarsanız ilk defa arkasını önünü okumadan bir kitap aldım.İsmini görür görmez vuruldum.Ve hemen okumaya başladım.İtiraf ediyorum biraz hayal kırıklığı yaşadım daha farklı bir konu hayal etmiştim çok farklı bir şey çıktı karşıma.
   Tam bir hayal kırıklığı yani tabi bu tamamen benim düşüncem.Kitabın beğendiğiniz bir yanı varmı derseniz 
   FAHİR ATAKOĞLU, CÜNEYT AYRAL, NERMİN BEZMEN, M. ALİ BİRAND, YONCA EBUZZİYA, AYŞE KULİN, CÜNEYT ÖZDEMİR, BEYAZIT ÖZTÜRK, BALÇİÇEK PAMİR, BARBAROS ŞANSAL, ECE TEMELKURAN ve FATİH TÜRKMENOĞLU' nun kitabın sonundaki İstanbul için düşünceleri.Özellikle içlerinden bazıları adeta duygularıma tercüman olmuş.
    Sonuç olarak ne okuyun ne okumayın diyebilirim.Ben zorlandım okurken sonlarındada hızlı okuma tekniği ile okuyup bitirdim.Hepinize hayırlı günler dilerim

6 yorum:

  1. sana güveniyorum ve edinmeyi erteliyorum, teşekkürler paylaşım için..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım istiyorsan sana gönderebilirim.Bakış açıları farklı farklı .
      Bana zevk vermedi

      Sil
  2. evet kabı gerçekten güzelmiş...
    sen beğenmediysen okumaya gerek yoktur ablam...
    bilgi için teşekkürler...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabına vuruldum zaten ya İstanbulu görünce balıklama atladım.hayırlı akşamlar canım

      Sil
  3. hihiii çok istanbulun geldi ya ondan işte.
    :)
    okumam taam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK GELDİ ÇOOOOK ÇOOOK.SON 48 SAAT.BEKLE BENİ İSTANBUUUUUUUUUUUUUUUL

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu