21 Ağustos 2012 Salı

KİTAP KİTAP

                       SAKLI GÜL
  

       Daha önce bu kitaba başladığımı duyurmuştum size.Arife günü kitabı bitirdim ama bende bittim.Şok olmuştum adeta dondum kaldım okuduklarım karşısında kendi kendime devamlı söyleniyordum.Allah ım nasıl olur böyle bir vahşet nasıl yaşanır.Böylesi bir acıyı hayal etmek bile güç.
     KİTAP EYLEMCİSİ nin blogun dada buna benzer bir kitap gördüm .İncir Kuşları şimdide o kitabı alıp okumak istiyorum.3 maymunu oynamanın bir anlamı yok evet görmemiş olabiliriz aman duyduk okuduk ve artık biliyoruz. Gerçek tende bu kitapları önce kendimiz sonrada çocuklarımızın okuması  lazım.Hayatını kaybeden yüz binlerce insan...Ülkesini terk etmek zorunda kalan milyonlarca kişi ....Kadınlara ve çocuklara uygulanan tecavüzler,işkenceler,aklın dahi alamayacağı vahşilikler.İşte bunlar BOSNADA ki  savaşın gerçekleri.Aradan tam 20 yıl geçti ama acısı hala çok sıcak ve yürekleri burkuyor.
     Daha detaylı bilgi istiyorsanız kitabı alın okuyun ve kütüphanenizin baş köşesine koyun derim.
   HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER

8 yorum:

  1. Çok merak ettim,hemen alıp okuyacağım..paylaşım için teşekkürler..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şey değil canım benim için zevk

      Sil
  2. İncir Kuşları benim de nezmandır okumak istediğim kitaplardan. Bosna'da Çeçenistan'da yaşanan insanlık ayıplarını okurken,duyarken zorlanıyoruz.Allah yaşatmasın bir daha hiçbir Müslümana böyle zulümleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım gerçektende akıl sır almıyor

      Sil
  3. Kitabı daha önce duymadım. En kısa zamanda tedarik edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi edersin taatlım pişman olmassın

      Sil
  4. ben de bu kitabı okurum ama inanın hemen değil , çünkü insan okurken bile altüst oluyor.Ayrıca ismimi de andığınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek seve seve birbirimize destek olacağız ve tam da yeri gelmişti.Allaha emanet olun

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu