12 Ağustos 2012 Pazar

KİTAP KİTAP


      SAKLI GÜL 
            Dün yine kitabevinde  kendimi kaybettiğimden bahsettim mi bilmiyorum.İşte onlardan bir tanesi.Üst raflardan bana bakıyordu.Belkide oradaki GÜL yazısı beni kendine çekti tam bilmiyorum sebebini.Helede arkasını okuduğum zaman işte bu ,bu benim okuyabileceğim bir kitap dedim.

      'Saklı Gül' utancın  diğer  adı olan Bosna savaşının bilinmeyen acı gerçeklerini anlatan gerçek bir hikaye.Bu romanda Bosna da yaşanan savaştan kaçmak için İspanya ya göç eden Zehra'nın hikayesi.
    Dün akşam başladım okumaya şimdiden beni aldı götürdü.Artık tamamını bitirince diğer duygularımı da paylaşırım sizinle.
     HOŞÇAKALIN         

                                          

9 yorum:

  1. eminim çok güzel bir kitap ve hüzünlü bir hikaye...

    YanıtlaSil
  2. öyleye benziyor tatlım yine uykusuz geceler beni bekliyor anlaşılan

    YanıtlaSil
  3. Ben de Bosnalı Leylanın hikayesini bitirdim bugün.
    Kendim de bittim :(

    YanıtlaSil
  4. kitabı duymuştum ama henüz okumadım ...
    merakla diğer duygularınıda bekliyoruz o zaman hayırlı akşamlar :)

    YanıtlaSil
  5. gördüm bu kitabı.
    oku bakalım söle.
    :)
    okurum demiştim kitapçıda görünce.
    şimdi huzur sokağını okuyup yazıcam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OKUYORUM OKUMASINADA ÇOK ACI YA.İNANILIR GİBİ DEĞİL.YAŞANANLARI GÖZÜMDE CANLANDIRAMIYORUM BİLE.BİTİNCE TAM RAPORU VERECEĞİM.YARILADIM

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu