5 Ağustos 2012 Pazar

KİTAP KİTAP

              Evet dün akşam aldığım kitaplardan hangisine başlayayım diye düşünürken  vişnap arkadaşımı daha fazla merakta bırakmamak için PİRUZE den başlama kararı aldım.İyikide almışım bir solukta okudum ve şu an itibarı ile bitirmiş oldum.
         Size kitabın arka yüzü, içeriği, bunlar hakkında detaylı bilgi vermeyeceğim çünki  Kalem Darbesi  bunu gayet iyi yapmış bende onun tavsiyeleri sayesinde alıp okudum.
        Bir kaç sene önce Suriye ye gidip Şam ve  Halep i gördüğüm için okurken sanki o sokaklarda geziniyorum zannettim.O yüzden nasıl okuduğumu bile anlamadım birde baktım ki bitirmişim.
     Hepinize keyifli okumalar diliyorum
  

21 yorum:

  1. Çok güzel bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
  2. Maşallah hızınıza:) KEyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcüm bende bir solukta okumuştum..çok güzel bir kitaptı..sevgilerimle..

      Sil
  3. çok güzel kitaptı piruze için çok üzülmüştüm

    YanıtlaSil
  4. Çok hızlı okumuşsunuz, demek ki sürükleyici. Aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçektende alınca bırakamıyorsunuz merak ediyorsunuz hikayeyi

      Sil
  5. Canım ya inan ben de öyle çok sabırsızlanıyorum ki iyileşip bir ayağa kalkayım ilk işim bu kitapı alıp okumak .Ama ben tahmin ettiydim çok güzel olduğunu, hislerimde pek yanılmam.Beni kırmadın öyle çok mutlu ettin ki şifa gibi geldin canım Çok teşekkür ederim .Sevgilerimi yolluyorum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yazımı yayınlayıp iftara gittim.orda aklıma bir şey geldi.müsade edersen bir kere okunmuş demes sen piruze yi sana gönderebilir miyim.mail adresim sengul_oncel1969 buraya adresini yollarsan ben bu kitabı seve seve sana gönderirim.
      Ramazan hediyesi de kandil hediyesi de bayram hediyesi de ne dersen de.bekliyorum adresini

      Sil
  6. Oyyy ben ne diyim ne edeyim canım nasıl duygulandırdın beni bilemezsin.Ben de sana e-mailimi yolluyorum ekleşelim adresimi vereyim canım ne demek okunmuş bilakis senin hatıran olur bana,seni anacağım hep kitabı okurken.Böyle güzel tesadüfler hep olsun hayatımızda canım.Benim e-mailim visnap34gmail.com

    YanıtlaSil
  7. daha önce sinan akyüzün incir kuşları kitabını okumuştum çok begenmiştim..bu kitapta sizin tarafınızdan 1 gunde bittiyse kesin çok güzeldir..eee bizede bu kitabı alıp okumak düşer :))

    YanıtlaSil
  8. o zman bu kitap tez zamanda alına...

    YanıtlaSil
  9. Güleryüzlüm ben geldim .Canım netin başına şimdi geçtim e-mailini gördüm.Cevaplamakta geçiktim affet beni olur mu canım.Adresimi telefonumu yazdım canım tekrardan çok teşekkürler sevgi ile kal

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler Seyyah Hanım, kutlarım sizi. Evet, kitap tek solukta okunacak kadar akıcı bir dille yazılması ve sizin okuma arzunuzla birleşince sonuç mükemmel olmuş.

    YanıtlaSil
  11. Çok da tebriklik bir şey yok da aslında. Ben böyleyim iş de eğer kitap sararsa gece gündüz demeden okuyorum.Bazen yorucu oluyor.Şimdide madonna ya başladım oda yarın biter her halde.Ama biraz ara vereceğim.Mukabelemi bitirmem lazım.Malum Ramazan

    YanıtlaSil
  12. bilmiyodum.
    sana uygunmuş.
    beğenirsen okurum ben de.
    :)

    YanıtlaSil
  13. slm....
    blog ziyaretiniz ve yorumunuz için tskler....
    son günlerde ne okuyayım diyen bana hediye oldu ....
    en kısa zamanda alıp okuyorum....
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. piruze çok karşıma çıktı ama bir türlü almaya elim gitmemişti, bir solukta okunacak bir kitap madem alayım bende,

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu