28 Ağustos 2012 Salı

KIRKYAMA ( PATCHWORK)

            PATCHWORK  BED COVER       &    YATAK ÖRTÜSÜ

ANKARADAN SEÇMELER(Teyzemin evi)

                             


    Ankara da teyzemi ziyaret ettiğim zaman daha önce ona hediye olarak diktiğim patchwork  yatak örtüsünü gördüm ve hemen sizin için resimledim.Bir kaç sene önce daha henüz internet ile tanışmamış o hobi senin bu hobi benim diye gezerken fanatik biçimde patchwork le uğraştım.
     Birbirinden güzel yatak örtüleri diktim.Bu çarkıfelek modeli hem çok basit hemde benim en sevdiğim modellerdendir.Desenli goblen tarzı kumaşlardan çalışılır tam bir süprİzdir kestiğiniz parçaların dikildiği zaman ortaya çıkan şekli


Büyük keyif verir insana.Aslına bakarsanız patchwork tam bir terapi dir insana rahatlatır.önce kesersiniz kesersiniz sonran dikersiniz.



        Bu arada patchwork un en önemli özelliği yorganlama sıdır.örtü bittik den sonra ben buna iğne ile kuyu kazmak da diyorum makine dikişi ile üstünden gidilir tüm modelin.Özelliği ise yatak örtüsünü ters çevirdiğiniz zaman üstteki modelin aynısını altında görebilmenizdir.

        Malum bu aralar hareket halindeyim sizler için sürekli geziyorum gezi resimlerini hazırlamak biraz zaman alıyor otel lobisinde olacak iş değil yani onun için sizinle bu gün böyle bir paylaşımda bulundum.Umarım beğenirsiniz.

 HEPİNİZE MUTLU SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM

 

11 yorum:

  1. Bayildimmmm harika ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.DAHA GÜZELLERİ SİZİN OLSUN :)

    YanıtlaSil
  3. Ne diyeyim çok güzel olmuş canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. kırkyamayı çok severim.anlasam dikiştende bende böyle güzelliklere sahip olsam.. :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullansın, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım ne güzel yapmışsın yatak örtüsünü. Renkleride çok güzel ve uyumlu :) Birde ne güzel hep geziyorsun tam bir seyyahsın vesselam. Sana güzel gezmeler diliyorum :))

    YanıtlaSil
  7. şengül ablacım ellerine sağlık çok güzel olmuş..renkleri de çok hoş..Verilen hediyenin kullanılıyor olmasıda ne kadar güzel bir duygu:)

    YanıtlaSil
  8. Canım o kadar çok severim ki patchworkları her biri ayrı güzellikte emeklerine ellerine sağlık harika yapmışsın marifetli arkadaşım..

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler tatlım daha sizinle ne yatak örtüler paylaşacağım bir bilsen bayılacaksınız.
    aramızda kalsın 8tane daha var

    YanıtlaSil
  10. Hazır gibi valla çok beğendim ellerine saglik ablam

    YanıtlaSil
  11. sağol canım ALLAH razı olsun.Daha iyileri sizin olsun inşallah

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu