1 Ağustos 2012 Çarşamba

İFTAR DAVETİ

Sevgili komşum bu gün beni iftara davet etti.Hazır iftar daveti kaçırırmıyım hemen kabul ettim tabiki.Laf aramızda komşum çok hamarat tır. 

İmam bayıldı dan ,yaprak sarmasına,fasulye dible sinden salatasına 4*4 bir ziyafetti.el yapımı meyve suları,taze pideler.her şeyden önce yemek bahane benim olmazsa olmazım güler yüz,gerisi ne olsa olur insan peynir ekmek lede doyuyor iş ki ağız tadı ile yensin.

Buda günün yıldızı aslında tarifi nide verecektim ama komşum teravih e gittiği için bu günlük tarif veremiyeceğim.yarın eklerim.Ama şundan emin olun tadı çok çok güzeldi.Üstünede nefis bir tatlı yedik.Heyecandan onun resmini çekmemişim.hadi hepinize hayırlı geceler

19 yorum:

  1. Afiyet olsun:) Son yemeği çok merak ettim, tarifini heyecanla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etme arkadaşım yarın sabah ilk işim öğrenip yazının altına eklemek olacak

      Sil
  2. Afiyet olsun, komşunuzun ellerine sağlık demek gerek, Allah'tan iftar öncesi okumadım yazınızı çok canım çekerdi kesin :) Yemek bahane maksat sevdiklerinizle bir arada olmaktır eminim, peynir ekmek de yese insan sevdikleriyle, sofra Sultan Süleyman Sofrası gibi görünür değil mi :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. of gece gece ağzım sulandı ya :) merakla bekliyorum tarifini,
    takipteyim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Afiyet şeker olsun, Allah muhabbetinizi arttırsın ama tarifini bekliyoruz ona göre :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Afiyet şeker olsun ,sevdikleriyle olduktan sonra insana herşey tatlı gelir ama yemekler nefis görünüyor:)

    YanıtlaSil
  6. sahur yaptım yatmak üzereym ve bu halde bile iştahlandm ama =)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi super gorunuyor yemeden yaninda yat diye bosuna dememisler :)) Tarifi bekliyorum...

    YanıtlaSil
  8. mımm.nefis bir masa..afiyet olsun,komşununda ellerine sağlık..son yemeği bende merak ettim..kreplimi o..bekliyoruz,tarifi..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Komşunuzun ellerine sağlık,birbirinden güzel lezzetlerle ağırlamış sizi.Haklısınız peynir ekmekte yeter yeter ki tatlı dil ve güler yüz olsun.Ağız tadı ile yensin.Selam ve sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  10. herşey çok güzell afiyetler olmuş:)

    YanıtlaSil
  11. komşunun elleirne sağlık canım...
    herşey harika görünüyor...
    hayırlı iftarlar...

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşının ellerine emeğine sağlıkla teşekkürle..afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  13. Super gorunuyor.afiyet bal seker olsun.sondakini merak ettim dogrusu

    YanıtlaSil
  14. oooo mükemmel afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
  15. Canım afiyet şeker olsun arkadaşının ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Böyle komşular hepimize lazım:)
    Allah eksik etmesin.
    Afiyetle..

    YanıtlaSil
  17. oh oh maşallah.
    :)
    ne komşular var beeee.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu