20 Ağustos 2012 Pazartesi

HAYATA DÖNÜŞ

      Uzun bir aradan sonra yine beraberiz.Sanki 4yada beş gündür değilde aylardır uzak kalmış gibi hissettim kendimi.Meğer ne kadar alışmışım ben size.Daha önceleri eve gelir gelmez facebook açıp oyunlara dalardım.Fanatik farmwille ci idim anlayacağınız.Bu yüzden bana kızanlarada benim tek zevkim bu kafamı dağıtıyorum tereapi yapıyorum yada ben depresyon hapı kullanmıyorum oyun oynuyorum diyordum.
       Yani kendimi kandırmakla meşgulmüşüm ve boşa geçirdiğim onca zaman.Bu yüzden zelihama  ne kadar teşekkür etsem az beni sizin gibi değerli arkadaşlarla buluşturduğu için.Farkındayım yine lafı uzattım ama şu bir kaç gündür sizleri ne kadar özlediğimi fark ettim.Çünki son 2 aydır en büyük zevkim sabah kalkar kalkmaz yada eve gelir gelmez bilgisayarımı açıp yorum gelip gelmediğine bakmak tı.Bu ayrılık sürecinde kendimi oyuncağı elinden alınmış çocuk gibi hissettim.
        Dün 5gibi Ankaradan çıktım gece 12de korkuteli ne geldik öğleye doğru elmalıya geldim oradan Kumluca oradan Serik tekrar Antalya ve şu an misafir olduğum evde bu satırları yazıyorum  yorgunlukdan ölüyorum ama sizlerle duygularımı paylaşmak istedim.Sizler için çok güzel resimler çektim bilgiler topladım inşallah yarından itibaren paylaşacağım.
      HEPİNİZİN TEKRAR BAYRAMINI TEBRİK EDİYORUM.İYİKİ VARSINIZ
     

13 yorum:

  1. Resimleri bekliyoruz!!..
    Yokluğun fark edildi..hayırlısıyla evine dönmeni bekliyoruz canım iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu gün misafirlikteyim yarından itibaren resimleri paylaşmaya başlayacağım.Bende sizi çok özledim.

      Sil
  2. İyi tatiller,iyi eğlenmeler,nice güzel bayramlara,güzel paylaşımlara:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler tatlım sizede hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
  4. Tatlı yorgunluklar bunlar, çabuk geçer. İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu andan itibaren geçti bile .sizede iyi bayramlar.

      Sil
  5. canım güzel paylaşımlarını merakla bekliyoruz...iyi tatiller..görüşmek üzere..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ederim tatlım.sende sevgiyle kal inşallah

      Sil
  6. Canım hayırlı bayramlar ,keyifli gezmeler .Dönüşünü bekliyoruz.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı bayramlar bol bol gezmeli :) Resimleri yayınla bakalım bizde gelmiş kadar oluruz herhalde :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yayınlayacağım merak etmeyin sıraya koydum bile.halada gezmekde olduğum için toplamayada devam ediyorum

      Sil
  8. Bende bir ara Facebook ta ki oyunları çok oynardım. Bu yazdan beri bloğuma yazmayı arttırdım ve daha iyi oluyor gerçekten yaa.. Okurum ya da yorumcum çok değil belki hâlâ keşfedilemedim :)
    Yazınız güzel olmuş. Yeni yeni döndüm bloğa, okuyamadığım yazıları okumaya başladım. İşim çok :D

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu