29 Ağustos 2012 Çarşamba

HARDANGER

ANKARA'DAN SEÇMELER(Annemin Evi)

                                               HARDANGER ŞÖMEN TABLA


                           Daha önce anneme işlediğim hardanger örtü.


Bu benim çok sevdiğim bir çalışma zaten hardenger in kendisin ide çok seviyorum model ne olursa olsun.İlk zamanlar model kitaplarından kendi kendime öğrenirken epey zorlandım.Şimdi ise çıkaramayacağım hiç bir model yok.

     Yinede kendimi geliştirmek için geçen sene Antep Nakış'ı kursuna gittim ama çok başarılı bir öğrenci olamadım ikinci dönem devamsızlıktan kaldım.Malesef seyyahlık ve nakışcılık aynı kefede olmuyor.Biri olunca diğeri gidiyor.Kuma gibiler adeta.Bu sene yine şansımı deneyeceğim o zamana kadar amatörce çalışmalarım devam edecek.
     Sizde bu modeli beğendim bende yaparım diyorsanız seve seve şemasını paylaşabilirim arkadaşlar.
     Hepinize hayırlı geceler.

NOT:çok güzel gezi resimleri çektim sizin için ama onları hazırlamak biraz zaman alıyor resimlerin hazırlanması felan şu kadarını bilin bir sürü yeri gezdik kızlarımla ve resimler çektik.İnşallah Pazartesiden itibaren İstanbul dan yayınlamaya başlayacağım.O zamana kadar biraz nakış biraz dantel biraz dikiş idare ediverin canlarım olurmu

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER TATLIM BEĞENMENE SEVİNDİM

      Sil
  2. hah haaaaa alla alla nası yetişemedin yaw.
    :)

    hardanger ismini bilmiyodum.
    :)
    nerden geliyo acaba ismi.
    türkçe mi.
    nece.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSİM ALMANCA. ASLINA BAKARSAN BİZDEKİ ANTEP İŞİ İLE AYNI TEKNİK TEK FARKI ANTEP İŞİ İPEĞE YAPILIYOR BU BİRAZ DAHA SAYILANİLİR KETENLERE YAPILIYOR

      Sil
    2. ASLINDA YABANCI İSİM KULLANILMASINA KARŞIYIM AMA BUNA ANTEP İŞİ DERSEM DE ANTEP İŞİNE HAKSIZLIK YAPMIŞ SAYILIRIM

      Sil
  3. Ellerine saglik coook guzel olmus. masallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Mehtapcım daha iyileri senin olsun inşallah

      Sil
  4. hardanger şömen tablosunuçok beğendim aynısını yapmak isterim şemasını nilsu harman a gönderebilir misiniz?

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu