29 Ağustos 2012 Çarşamba

ÇEKİLİŞ VAR YİNEEEEEEEEEEEEE


      Çekiliş haberlerine bir müddet ara vermiştim tatide olmam hasebi ile ama bu kırlenti görünce dayanamadım.Gayet güzel gözüküyor üstelik 3tane sevgili arkadaşımız SADE KAHVE bu çekilişe sizleri davet ediyor daha doğrusu bizleri.
      Çekilişlerde hiç şansım olmadığı için her halde öyle diyorum.Her neyse bu güzel çekilişe katılmak istiyorsannız bir zahmet burayıTIKTIKLAYIVERİN GARİİİİİİİİİİ
          Hepinize bol şans diliyorum pardon pardon hepimize bende dahil yani

4 yorum:

  1. Sen çekilişleri hiç kaçırmazmısın:)))
    bu arada beni google+1de şengül diye bir hep artılamaya başladı çok aradım kimmiş kimmiş:)))

    hikayeme verdiğin öneme çok teşekkür ederim , ben gerçekten bu hikayenin bir çok insan tarafından okunmasını istiyorum, çok sağol sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. kimmiş acaba bu şengül :)

    evet merakla bekliyorum sonunu canım

    dün umur sepetinede bahs ettim senden onada okudum oda takip edecek.

    YanıtlaSil
  3. sade kahveyi okudum. sevdim.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu