31 Ağustos 2012 Cuma

ÇEKİLİŞ SONUÇLARI

      Uzun zamandır beklenen çekilişim nihayet belli oldu.bu gün yukarıda gördüğünüz havuzun başın kızlarım Zeliha cım ve şirin oğlu Kaan ile birlikte isimleri yazdık ve benim bilgisayar çantasına attık gayet ilkel şartlarda şahitler huzurunda çekilişimizi yaptık.



      Kısa kesde isimleri söyle diyorsunuz duyuyorum sabredin canım ne zamandır sabrediyorsunuz zaten,malum onur ödülünden bahs etmiştim size evet kendi ellerimle işlediğim minik tabloyu umut sepetine göndereceğim.Hemde yeni eve taşındı güzel bir ev hediyesi olur.
    Evet şimdi esas talihlinin adını açıklamaya geldi sıra çokmu merak ettiniz  birinci talihliyi ancak burayı TIKLAYARAK öğrenebilirsiniz.İkinci talihliyi burayı  TIKLAYARAK üçüncü ve son talihliyide  burayı TIKLAYARAK öğrenebilirsiniz.
    Bu gün İstanbula dönüyorum ya onun için biraz muzurluğum üstümde biraz uğraştıracağım sizi hadi bakalım çekilişe katılan arkadaşlar pamuk eller tık tık lamaya.
    Bazılarınızın aaaaa biz o tablo için çekilişe katılmıştık dediğinizi duyar gibiyim hiç üzülmeyin sizede yeni bir tablo işledim.500 üye sayısına ulaştığım zaman gayet kapsamlı bir çekilişim olacak o zaman yine beklerim.
 SEVGİYLE KALIN ALLAHA EMANET OLUN CANLARIM.

19 yorum:

  1. Birinci talihli galiba benim. Nasıl mutlu oldum anlatamam.
    sapyadasaman@windowslive.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun olmana sevindim tatlım .en kısa zamanda emanetlerini ulaştırırım inşallah.

      sengul_oncel1969@hotmail.com adresini bekliyorum ve telefon

      Sil
  2. Güzelim "bülbül güle küstü" hikayeyi beğendiğin için sana bir hikaye daha getirdim.

    Arzu edersen oku canım.
    Müsaadenle linki paylaşıyorum:

    http://nesvunema.blogspot.de/2012/06/gul-ile-bulbul-hikayesi.html

    Yine gül ile alakalı tabi ;)
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek zeevkle okurum bir evime ulaşayım hayırlısı ile.ayrıca beni düşünmenede çok sevindim

      Sil
  3. kazananlara tebrıkler:)kazanamasamda katılmakta guzeldı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler tatlım.güzel düşüncelerin için

      Sil
  4. kazanalara tebrikler :) Yine bize çıkmadı ne yapalım kısmet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha çekilişler bitmez gülüm çıkar inşallah

      Sil
  5. Çook ama çok eğlenceli bir gündü.
    İyi ki geldiniz,iyi ki bizimleydiniz:)
    Kaanla birlikte bir sonraki gelişinizi iple çekiyoruz.
    Üçünüz de çook öpüldünüz melekler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben teşekkür ederim bizde sizin sayenizde güzel bir gün geçridik.
      Allaha emanet olun

      Sil
  6. merhaba 2nci talihli ben olmuşum günün sonunda bu haber sayesinde yüzümde gülümseme oluştu teşekkürler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mailimi yazmayı unutmuşum nurvale@gmail.com:-)

      Sil
    2. hayırlı olsun şanslı kız. benim mail adresim sengul_oncel1969@hotmail.com.

      adresinizi ve telefonunuzu bekliyorum

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. sağolasın güzel yürekli arkadaşım

      Sil
  8. Ben kazanamadım ama kazananları çok tebrik ediyorum. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER ASİL YÜREKLİ ARKADAŞIM

      Sil
  9. seni deee üç arkadaşı da kutlarım.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu