11 Ağustos 2012 Cumartesi

BİTEN YENİ BİR KİTAP




        İtiraf etmeliyim ki başlarda biraz sıkıldım.Ama sonra bırakamadım elimden.Zaman zaman böyle bir aşk varmı diyorsunuz içinizden.Çok etkileyici.Zaten Susanna Tamoro nun bütün kitaplarını büyük keyifle okumuştum.

    Nedense birbirini çok sevenlerin sonunda hep bir hüzün oluyor bu gerçek hayatta ta böyle malesef.Çok yakından yaşadım böyle üzücü bir hadiseyi.Kapı komşumdu birbirlerini inanılmaz seviyorlardı.3tanede evlatları vardı komşuluk yaptığımız süre içerisinde çocuklarına eşine karşı gözünüzün üstünde kaşın var dediğini duymamıştım.Ve hep derdim böyle bir sevgi böyle eşsiz bir yürek varmı diye.Çünki biz bunları bu okuduğum gibi romanlarda okuyorduk genelde.Ve olmadı daha doğrusu sürmedi.Hazin bir trafik kazası beşini birden bizden aldı.Ama onlar ayrılmadılar beşibiryerde gibi ebedi aleme göç ettiler.Geriye kapıdaki çocukların terlikleri kaldı günlerce o kapıya bakamadım.
     Bir hafta sonra akrabaları ile evlerine girdiğimiz zaman oğlunun kütüphanesindeki bir mektup dikkatimi çekti.(sevgili oğlum harçlıklarını biriktirip ileride iyi aile reisi olacağını gösterdiğin için sana teşekkür ederim.canım oğlum kardeşlerine gözün gibi bakıp ileride iyi bir baba olacağını gösterdiğin için sana teşekkür ederim) diye devam eden bir mektup.
      Göz yaşlarım sel olmuştu artık işte bu kitabı okuyunca sevgili komşularım geldi aklıma.Allah gani gani rahmet etsin onlara.
      Aslına bakarsanız şu an size kitabı anlatmam gerekiyordu ama kendiliğinden bu dizeler döküldü dilimden.Şimdi ne zaman bir birini çok seven anlaşan bir çift görsem aman ALLAH nazarlardan saklasın diyorum.

        Tekrar kitaba dönmem gerekirse alın okuyun arkadaşlar  pişman olmayacaksınız.

14 yorum:

  1. D&R'dan ben de aldım. Henüz okuyamadım ama merak içindeyim^-^
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DEDİĞİM GİBİ BAŞI BİRAZ SIKICI GELİYOR AMA SONRASI SÜRÜKLÜYOR

      Sil
  2. Merak ettim kitabı :)
    Ben senin mirasçınım ya,gelirken getiriver artık nasılsa arabyla geliceksin:)
    Bendekiler sana,sendekiler bana:)
    Yaşasın kitap kardeşliği:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bu gidişle kaç kitap getireceğim bilmem bu gün yine kendimi kaybettim 6taen kitap alıdm yahu ne olacak benim bu halim bilmem.

      Sil
  3. kitabın yorumunu okuyayım dedim üzüldüm:( ben de okumuştum bunu : http://blogumabandim.blogspot.com/2012/07/sonsuza-kadar-susanna-tamaro-kitap.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET GERÇEKTENDE BANA ÜZÜCÜ ŞEYLER HATIRLATTI

      Sil
  4. Komşularınızın hikayesi çok derinden etkiledi beni.
    Mekanları cennet olsun inşallah :(

    YanıtlaSil
  5. Paylaşım için tşkler.KEyifli okumalar,bol paylaşımlar.

    YanıtlaSil
  6. Canım maşallah harikasın bende okuyabilsem keşke genç kızken çok okurdum ama şimdi inan gün yetmiyor bana:)))İnşallah emeklilikte okurum yine...Bu arada Tavuk göğsü feda olsun sana sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK SEVİYORUM DERYA CIM OKUMAYI AMA KENDİMİ BİRAZ ZORLUYORUM.BİTENE KADAR İÇİM RAHAT ETMİYOR

      Sil
  7. ya ama nasıl bir olay bu böyle. hepsi birden ha. belki de iyi olmuştur böylesi. terlikleri. evet uffff. ve mektup. ağlamakta haklısın ki.

    YanıtlaSil
  8. canım ya Allah rahmet eylesin,inan ben de göz yaşlarımı tutamadım şuan. Hepsi bir arada olur yine inşallah öbür dünyada da.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu