11 Ağustos 2012 Cumartesi

BİR YENİ AVM DAHA

     BUYAKA







       Gün geçmiyor ki İstanbul da yeni bir AVM açılmasın.Anadolu yakasının son açılan AVM si ise BUYAKA    bu gün yine kızımla başbaşa kaldık.Ne yapalım ne edelim derken hadi değişik bir yere gidelim
başbaşa iftar edelim ,hem gözümüz hem midemiz şenlensin hemde İstanbul dışındaki  blog arkadaşlarımıza yeni bir yer tanıtmış olalım dedik

BUYAKA alışveriş merkezi Ümraniye Tepe üstünde.İstanbulun en büyük çekim merkezinde ulaşımı kolay

    BUYAKA modern mimarisi ile dikkatleri üzerine çekiyor.İnasan gezerken hiç sıkılmıyor.Diğer alışveriş merkezlerinin aksine çok ferah bir ortamı var
 Biraz da olsa fikriniz olsun diye bir kaç tane resim çektim.Bu arada iftar vakti yaklaştı gözümüze bir yer kestirmemiz lazım                              



Orasımı burasımı derken gözümüz MADO ya ilişti.İftar olduğu için işi riske atmayalım bildiğimiz bir yer olsun dedik ve MADO da karar kıldık 
      MADO cafe de gün batımı.Ayrıca sıcaklardan o kadar bunalmıştımki burası imdadıma yetişti nasıl güzel esiyor anlatamam size.Utanmasam üşüdük diyeceğim.




        Bu taraf Çekmeköy_Şile yolu na bakan kısmı.Zaten BUYAKA nın önemli bir özelliğide teraslı cafe lerin olması.Farklı damak tadlarına hitap eden cafeler var

      E artık gevezelik bir yere kadar .Ezan okundu iftariyelikler, güzel bir ezo gelin çorbası ,sebzeli köftesi,tatlısı ile gayet güzel bir iftar geçirdik kızımla.Servis gayet güzel.Elemanlar güler yüzlü. 



           En son keyif çayımızın yanında gelen minik kurabiyelerede diyecek yoktu hani.Dediğim gibi ortam hava servis her şey güzeldi.Çok güzel serin serin vakit geçirdik.Az kalsın unutuyordum yine kitapçıya uğradım ve yine kitap aldım ama buna ayrı bir yazımda yer vereceğim.Birde çok ilginç bir sergi vardı az sonra onuda paylaşacağım.
        İnşallah sıkmamışımdır sizleri.Hepinize hayırlı geceler                 

                                     

10 yorum:

  1. kitap yemek gezi mim çekiliş el işi, ev işi, çocuk, kedi, müzik.
    yok yok valla sende.
    :)
    çok fonksiyonlu anne.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatın için teşekkürler canım.

      (çok fonksiyonlu anne) beğendim bunu

      Sil
  2. keyifli biryere benziyor.. imkan olsada gitsem keşke...

    YanıtlaSil
  3. Şeker hiç sıkarmısın Bir solukta okudum yazını.Adeta yanında hissettim kendimi .Canım ben de bugün uzun bir aradan sonra ilk defa dışarı çıktım cafeye gittim .Öyle hoş öyle güzeldi ki kalabalıkla iftar yapmak.Sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil
  4. Yeni ortamları tanıtma fikrini çok beğendim bu sebeple hergün göz gezdiriyorum.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim alışveriş merkezi BuYaka, evimize yakın olmasından da sık sık gidiyoruz :) Sergi de bebek beşikleri ile ilgili olan herhalde, en son onu görmüştüm çünkü :)

    YanıtlaSil
  6. Bukadar yakınız daha hiç gitmedik desem...

    YanıtlaSil
  7. ben de dün buyakadaydım :) Zara, pull&bear, berchka ne ararsanız var :) ben genel olarak alışveriş merkezini oldukça beğendim, dışarıdan biraz kasvastli havası olsa da içi geniş geniş hiç insanı sıkmıyor. Rahat rahar gezip yaptık alışverişimizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAK BU TESPİTİN ÇOK DOĞRU DIŞARDAN ÇOKDA GİRMEK İSTEMİYORSUN AMA İÇERİDE SIKILMIYORSUN.

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu