25 Ağustos 2012 Cumartesi

ANKARA'DAN SEÇMELER(teyzemin yağlıboya tabloları)oil painting

       Ankara birikimlerimi yavaş yavaş yayınlıyorum.Bu günde sizlerle teyzemin yağlıboya resimlerini tanıştıracağım.Bizim ailede ben hariç her kes çok güzel resim yapar .   Ben bu işten hiç nasibimi almamışım benim resimlerim 96dan kedi yapmanın ötesine geçemez.Allah için cin alide yapabilirim.Teyzemin elinden boyada dahil dantel örgü her iş gelir.Annem desem ha keza.Bizim mahallenin bütün çocukları annem sayesinde resim derslerinden geçtiler.Rahmetli büyük dayım yakma resimler yapardı küçük dayımda yağlı boya at resimleri.Velhasılıkelam yetenekli bir aile.
       Dedeciğim de çok kıymetli bir yorgancı ydı.Yorgancıların piri derlerdi ona,nur içinde yatsın.Sözü nerden nereye getirdim.Siz artık kusuruma bakmayın.Sizi resimlerle baş başa bırakıyorum

     Yağlıboya resim yapmayı o kadar çok isterdimki size anlatamam.bazen gece rüyamda resim yaparım o kadar kaptırırımki kendimi uyandığımda yaptığım resmi ararım birde.20senedir 20 farklı kurslara gittim belki ama cesaret edip de  resime gidemedim.Resim yapanlarada gıpta ile bakıyorum.
 Anlaşılan ben bir müddet daha rüyalarımda rsim yapmaya devamedeceğim.Durum onu gösteriyor.
Hepside  çok güzeller.Bu resimlere bakmak ayrı bir huzur veriyor insana.
 Şimdi aşağıdaki teknede olup doyasıya açılmak isterdim engin sularda.Sizde istemezmiydiniz.
    Resimler bu kadarmı diye aklınızdan geçirebilirsiniz .Elbette bu kadar değil 3tanesi benim evimde 4tanesi annemde vs vs.anlayacağınız başka evleri süslemekle meşgul.
   Seyyahdan bu gecelikde bu kadar.
       HEPİNİZE ALLAH RAHATLIK VERSİN.

20 yorum:

  1. Hepsi bir birinden güzelmiş.....kabiliyet başka bişey..sizin ailede sanatçı ruhu var bence..yorgancılık zaten başlı başına bir sanat..herkesin emeklerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım yorumlarınla beni hiç yalnız bırakmıyorsun.teşekkür ederim

      Sil
  2. güzeli görmek insanı güzelleştiriyorsa bu gece epey güzelleşeceğim:) hep sevdim resmi,resim yapmayı. iyi geceler size de . N.Narda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin gibi güzel arkadaşları olunca insanın paylaşımda güzelleşiyor.dediğim gibi resim en büyük hayalim ama o konuda tık yok bende.HAYIRLI GÜNLER CANIM

      Sil
  3. çok isterdim böyle güzel resimler yapmayı ama hiç yeteneğim yok büyük kızım ve 2 torunum bu konuda çok yetenekli güzel paylaşımlarınız için çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ediyorum ziyaretiniz için

      Sil
  4. ben size geldim sizi de beklerim :))
    şaka şaka deeptone'daki yazından esinleme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))

      gelirim ne demek helede bana gelmişken :))

      Sil
  5. güzel resimler.
    resim yapanlara hep öle olur değil mi.
    hep alırlar resimlerini.
    :)

    ama yazdıkların da komiik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aynı yıllarca nakışa dikişe gittim.Bende çok azdır etrafımda daha çok.

      Sil
  6. merhaba,
    resimler çok güzel ama bence ailede böyle sanata bir yatkınlık varsa eminim ucundan kıyısından size de geçmiştir genlerle.sadece ne olduğunu bulmak kalıyor geriye sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şansımı deneyeyim bari.beğenmenize sevindim

      Sil
  7. Bu resimlere yıllarca bakabilirm, çok güzeller,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım beğenmenize sevindim teşekkür edrim

      Sil
  8. hepsi de çok güzellermiş

    YanıtlaSil
  9. İçinden bu kadar geliyorsa ve ailede de bu kadar resim konusunda yetenekli kişiler varsa bence mutlaka ama mutlaka denemelisin.
    Teyzenin emeğine sağlık. Ne kadar güzel resimler yapmış.
    Büyük dayın ve deden de nur içinde yatsınlar inşallah.
    Sevgilerimle^-^

    YanıtlaSil
  10. bu sözünü yabana atmayacağım bu sene belki olmaz ama seneye bir resim kursuna gideyim bari en azından yapıp yapamayacağımı kesin olarak öğrenmiş olurum.güzel dileklerin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Harikalar :) hayatımda sadece bir kez yağlı boya yaptım onda da okuldaki hoca ilgisiz olunca pek yağlı boyaya benzemedi :( tekrar yapmayı isterim ama tiner kokusundan dolayı evde yapamıyorum. Benimde anne tarafım çok yeteneklidir. Dayım harika resimler yapar. Zaten resim bölümünü okumuştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynıyız galiba bendede anne tarafı faliyette.teşekkürler ziyaretin için

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu