15 Ağustos 2012 Çarşamba

ANKARA MOLASI

      Sevgili arkadaşlar bayram tatili için Ankara ya annem lerin yanına geldim.Evde internet  imkanım olmadığı için şu an bu satırları abim in iş yerinden yazıyorum.

     Bir müddet uzak kalacak gibiyiz.Ama şimdiden bir sürü malzemem oldu yazacak.Babamın mutfağından harika yemek tarifleri,annem im marifetleri,ve Ankara nın güzellikleri.

   Allah nasip ederse bayramın 3.gününden itibaren karşınızda olacak.Bu zamana kadar telefonumdan yorumları okumakla yetineceğim.Olur da böyle yine internetli mekanlara gelirsem yazılarınızı okuyacağım.

  ŞİMDİDEN HEPİNİZİN BAYRAMININ TEBRİK EDİYORUM

28 yorum:

  1. şimdiden iyi bayramlar Seyyah gül, güzel anılar biriktir bizim için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel şeyler biriktirdim merak etmeyin geliyoruuuuuuuuuuuuuum

      Sil
  2. Heycanla bekliyorum paylaşımlarını :)

    YanıtlaSil
  3. İnşallah molanız iyi geçer :) bayramınız mübarek olsun sizinde ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet güzel geçti.Yarından itibaren başlıyorum

      Sil
  4. Güzel paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyor olacağım.
    Keyifli vakit geçirmeni dilerim.
    Şimdiden hayırlı bayramlar.
    Sevgilerimle^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Güzel resimler çektim bilgiler topladım inşallah sizlerde beğeneceksiniz.

      Sil
  5. bende diyorum Şengül ablamın hiç sesi soluğu çıkmıyor ..meğer Ankaradaymışsın:))
    Hayırlı bayramlar dileyip ellerinizden öpüyorum Şengül ablacım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ah sorma burnumda tüttünüz ama malesef nefes aldırmadılar bana.Bu günden itibaren sizlerleyim inşallah

      Sil
  6. Canım hayırlı bayramlar sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım sanada hayırlı bayramlar.

      Sil
  7. Hos geldiniz Ankaramiza. firsat bulsamda gorusenilsek diyecem ama biz de balikesire gidecegiz yarib gece. iyj bayramlar size simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoş bulduk.inşallah yine geleceğim o zaman görüşmeyi bende çok isterim.hayırlı bayramlar

      Sil
  8. oooo şahane valla.şimdiden havadisleri bekliyorum.iyi bayramlar dilerim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havadisler fırından yeni çıkmış simit gibi geliyor tatlım

      Sil
  9. heeey iyi bayramlar ailenle musmutlu günler. tamam tamam uçakta gondolda her yerden yorum yazarsın sen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın şu an misafirlikteyim ve bilgisayar başındayım

      eee ne yapayım çok özledim sizi.

      sanada hayırlı bayramlar

      Sil
  10. Şimdiden hayırlı bayramlar canım .Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım arkadaşım .inşallah biraz daha iyi olmuşsundur.sevgiyle kal

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. teşekkürler sizede hayırlı bayramlar

      Sil
  12. Benim guzel memleketim Ankara, herseyi baska guzel benim icin, guzel bayramlar dilerim, ailene cok selamlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi benimde memleketim ama benim gözüm İstanbuldan başka hiç bir şeyi görmüyor.sizede hayırlı bayramlar

      Sil
  13. Sevdiklerinizle ve ailenizle nice mutlu bayramlar dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım teşekkür ediyorum.sizinde bayramınızı tebrik ediyorum

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu