24 Temmuz 2012 Salı

YİNE KİTAP YİNE KİTAP

AŞKIN ŞEHİDİ  romanı Hz.Hüseyin efendimizin son 99 gününü ele alıyor.Kitabı okurken çok yoğun duygular yaşadım kimi zaman ağladım kimi zaman heyecanlandım.Daha ziyade büyük bir acı ve hüzün
       Ben kitap okurken beğendiğim önemli olan yerlerin altını çizerim hatta zaman zaman yanına yıldızlar koyarım ehemmiyetine binaen.o kadar etkilendiğim sözler olduki hangi birinin altını çizeceğimi şaşırdım.
        Daha kitabın en başında Hz.Hüseyinin (Avcılar rahat bıraksaydı kartallar yuvalarında ölmek dilemezler miydi)dediği an bende bağlantının koptuğu an oldu.
   Kerbelada Hz.Hüseyin ve yandaşlarının katli.şimdiye kadar ağıtlar ve destanlar duymuştuk ama hiç bu kadar gerçekçi olarak anlatıldığını görmemiştim.Belki vardı benim okumaya cesaretim daha doğrusu yüreğim yoktu.Lafı daha fazla uzatmıyacağım Ramazan-ı Şerifde okuncak çok güzel bir kitap
Bunlarda sırada bekleyen kitaplarım şimdi Hz.Aişe yi okuyorum arkasındanda iki ciltlik Hz.Ömer kitabım var şimdilik Ramazan-ı Şerif ayı hedeflerim bu kadar.Yine araya başka kitap sokmaz isem
Hepinize hayırlı ramazanlar hayırlı günler diliyorum

NOT:yazı karakterlerim in kusuruna bakmayın değişik değişik oldu.düzeltmeyede üşendim doğrusu.Affınıza sığınıyorum

9 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler..İlk fırsatta alınacak ve okunacak kitaplar..şimdiden merak ediyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Güzel seçimler olmuş, keyifle okumalar.Mü'minlerin En Mümtaz Annesi Hazreti Aişe(r.a) hakkında bir post düzenlerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seve seve arkadaşım.allah nasip ederse en kısa zamanda.allaha emanet olnu

      Sil
  3. Okunacaklar listesine eklenebilecek bir kitap. Paylaşım icin teşekkürler....

    YanıtlaSil
  4. Hala alamadım ben :( ilk fırsatta inşAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımcım ayağına kadar getirttim daha ne yapabilirim

      Sil
  5. hımmm bilmiyodum okurum ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konuyla ilgili bir şey okumamıştım beni çok etkiledi

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu