6 Temmuz 2012 Cuma

umut sepetinde kahvaltı

GÜZEL BİR GÜN GÜZEL BİR KAHVALTI
Kumlucaya geldiğim gün sağolsun  sizin bildiğiniz adı ile umut sepeti yani arkadaşım zeliha beni kahvaltıya davet etti.birlikte çok güzel bir gün geçirdik.Bunu blogda paylaşacağımı söylediğim zaman bizim zeliha yapma sengül abla bu bloga konulacak bir masa değil dedi ama ben dinlemedim,yayla evin de kısıtlı imkanlarla böyle sofra kim hazırlarki.nerdeyse kuş sütü eksik.Ama  yok ben illa seni bir daha ağırlamak istiyorum diyorsada kendi bileceği iş yayladan dönünce ben yine giderim.:)
        Sarma sarmış,börekler ,kırmızı biber salatasından tutun patates salatasına yok yok yani zaten her şey bir yana ev sahibimin güler yüzü yetti arttı bana.
      Kahvaltıdan sonra sıra geldi blog derslerine biliyorsunuz blog dünyasına zelihanın sayesinde katıldım e tabi öğrenecek şey çok.Sağolsun sabırla uğraştı benimle bende öğrendiklerimi yavaş yavaş tatbik etmeye çalışıyorum.Bu gün kolaj denedim bakalım öğretmenimden tam not alabilecekmiyim

6 yorum:

  1. Canım ablam benim.
    Hem utandım hem sevindim,senden böyle güzel sözler duymak çok mutluluk verici.
    İnşAllah tez zamanda sana layık bir sofrada ağırlamak nasip olur.
    Kolaj da gayet başarılı:)
    Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Hamarat Zelişim benim. Birde mütevazidir ki sormayın gitsin :)
    Afiyet bal şeker olsun ikinizde..
    Öpüyorum kocaman..
    Not: Mimini aldım canım. Sahalara döndüğümde cevaplayacağım.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy, Zel yapar da kotu olur mu hic, hem muhabbeti hem sofrasi cok tatlidir kesin!

    YanıtlaSil
  4. Ablacım güzel sözlerin hem mahcup,hem de mutlu etti.
    İlla ki ağırlamak isterim tabiki de sana layık bir sofrada.
    Kolaj da oldukça başarılı olmuş.
    Emeğine sağlık.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  5. hah hah haaaaa.
    oh oh yayla evinde kahvaltı.
    zelihaaa.
    en eski ve en sevdiklerimden.
    onunla yazı stillerimiz benzeşik.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu