16 Temmuz 2012 Pazartesi

SANAT ESERLERİ

          GÖRSEL ŞÖLEN

             Dün çok sevdiğim bir ablama gittim.Evde her şey aynıydı aynı tablolar aynı nadide eserler,değişen hiç bir şey yok her zaman gittiğimde doya doya seyrettiğim şeyler değişen bir şey vardı benim artık o eserlere bir blogger gözüyle bakmam 

         Bu güzellikleri sizinle paylaşmak istedim.Sağol'sun ev sahibimde buna müsade etti.Tabi çekimlerim için kusura bakmayın yanımda sadece cep teleefon'um var ve parlamalara engel olamadım yine de bu güzelliklerin sizlerle bulışmasını istedim


     Bu nadide eserlerin hepsi birbirinden güzel.İnsan seyretmeye doyamıyor




            Kapı tokmağı yanlış okumadınz bu bir kapı tokmağı ama bununla ilgili geniş bilgiyi size bir başka sefer vereceğim


 LA TAGNETU MİN RAHMETİLLAH  (ALLAHDAN ÜMİDİNİZİ KESMEYİN)Sözün özü

     Haklıyım değilmi sadece seyretmek bile büyük bir keyif vermiyormu insana?

   Ev adeta manevi bir sigorta yapılmış gibi

         Şimdilik bu evden daha doğrusu bu evin sadece salonundan görüntüler bu kadar daha sonra diğer odalarda diğer güzellikler'ide paylaşırız kim bilir ev sahibimiz müsade ederse.Belki o zamana kadar yei bir fotoğraf makinesi'de almış olurum

12 yorum:

  1. evet fotoğrafları görmek bile büyük keyif veriyor sana doya doya bakmış olmanın verdiği keyfi düşünemiyorum bile :)
    mutlu günler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM SANADA HAYIRLI GÜNLER MUTLU SABAHLAR

      Sil
  2. gerçekten harika tablolar...
    muhteşem baktıkça içim açıldı....
    hiç gelmiyorsunuz bana :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. harikalar gerçekten bayıldım çeken ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  4. çok güzel tablolar bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten sadece seyretmek bile insana keyif ve huzur veriyor..çok güzeller..

    YanıtlaSil
  6. ama böle bi ev hiç görmedim ben.
    sahiden etkileyici.
    ve çok da huzur dolu.
    ilginç de.
    tamam sona hikayesini annat.
    o kapı tokmağının.
    :)

    YanıtlaSil
  7. muze gezmıs gıbı oldum ablam ellerıne saglık
    bencede en kısa zamanda fotograf makınesı sart

    YanıtlaSil
  8. Müze gibi hakikaten.
    Sen nerelerde geziyosun böyle maşallahın var:)

    YanıtlaSil
  9. Geldim,gördüm ve çok beğendim.Özellikle Ablanızın evindeki tablolar sanat şaheseri.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu