4 Temmuz 2012 Çarşamba

nerde o eski günlükler

Şu an çok değişik duygular içindeyim tam 25yıl önce yazdığım bir günlüğüm elime geçti.Kısa süren bir şaşkınlıktan sonra hızlıca gezinmeye başladım sayfalarında unuttuğum bir sürü güzel hatıra kah güldüm kah ağladım.Okurken aynı heyecanları yaşadım tekrar tekrar sonra aklıma geldi acaba hala günlük tutanlar varmı aramızda yoksa sizde ben gibi teknolojiye yenikmi düştünüz acaba                  


Önceleri hatıra defterlerimiz vardı arkadaşlarımıza yazdırdığımız ve muhakkak sonunda SEPET SEPET YUMURTA SAKIN BENİ UNUTMA yazdığımız,mektup arkadaşlarımız vardı mektuplaştığımız içine sticker'lar resimler koyduğumuz yolunu gözlediğimiz mektuplarımız vardı,vede günlüklerimiz!....

     Şimdi ise geriye kalan facede ayşe seni dürttü yada kısa bir mesaj SLM,hiç bir şeyin eski tadı kalmadı gibi geliyor bana, dedim ya günlük beni çok eskilere götürdü duygularımı ifadede bile zorlanıyorum.Üzüntülerim sevincim hastalığım her şey her şey o defterin içinde okumamla birlikde canlandılar.Adeta bir film şeridi gibi gözümün önünden geçtiler,dedim ya sabah sabah çok eskilere gittim ben ve aklıma bir şarkının sözleri geldi

         GİDERKEN BIRAKTIĞIM ASMALAR ÜZÜM OLMUŞ
         SEN GİDELİ BURALARDA OLANLAR OLMUŞ

9 yorum:

  1. Beni de götürdün bak şimdi gerilere..
    Acil tarafından bir günlük edinme isteği doğdurdun içime.
    Başarabilirim umarım.

    YanıtlaSil
  2. Selam canım...Çok güzel anlatmışsın...Ben düzenli olarak günlük gibi tutmasam da hep bir not defterim olur yanımda birine kızdığımda bişeye sevindiğimde, planlarımı, isteklerimi, amaçlarımı,okuduklarımdan notları hep yazarım bu deftere...Çok iyi olyor yazıya dökmek..Nette tutmak ne kadar da olsa sanal geliyor bana yazı ile yazdığın defterde duran apayrı oluyor. Ben de eski günlüklerimi okuyunca kah duygulanıyor kah sevinirim.Bazen de kızarım kendime ne gereksiz seylere üzülmüşüm diye...

    YanıtlaSil
  3. Benimde eskiden vardı günlüğüm bir şeye sinirlenip yırtmıştım aklıma gelince içim acır yırtmasaydım diye..Şimdi her şey sanal haklısın..Beni de eskilere götürdün..Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. yüreğine sağlık diyorum.üyen oldum bile sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ne güzeeeeel.
    şimdi öle evet dürtme ve sms.
    :)
    günlük tutuyorum tebi.
    ama bilgisayarda defterde diil.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bilgisayarda tutmayı başaramıyorum doğrusu

      Sil
  6. Bende hayal kurdum şimdi 1996 dan beri var günlüğüm.ama biz ona haftalık diyoruz.bazen lise yıllarımı açıp okuyorum bazen yeni gelin hallerini bazende anne olduğum anları ......saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan çok etkileniyor.acısıyla tatlısıyla yaşanmışlıklar

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu