16 Temmuz 2012 Pazartesi

KİTAPLAAAAAAAAAAAR


Bu yaz tarzımın dışında değişik kitaplar okumaya başladım.Bu kitabıda teyzemin tavsiyesi üzerine aldım.Çerezlik bir kitap.Köşk hayatının bilinmeyen yönlerine tanık oluyorsunuz.Türkiyenin her tarafından  Cumhurbaşkanı Abdullah Güle gönderilen mektuplar.Herkesin talebi farklı farklı.Kimi fotoğraf istiyor kimi evleneceği kızı ikna etmesini istiyor kimi geçimini sağlamak için sağılır inek bile isteyen var kimide başından geçen olayları anlatarak yardım istiyor.Hepsinede bir şekilde cevapveriliyormuş.Bu mektuplarla ilgilenen özel bir ekip bile varmış

  Benim en çok dikkatimi çekense tahmin edemiyeceğiniz kadar çok ilkokul çocuklarından mektuplar gelmesi.Bence bu sevindirici bir şey gelecekde kendini daha iyi ifade eden ne istediğini bilen yeni bir nesil geliyor.Benden bu kadar alırsanız devamını okursunuz almassanızda en azından bir fikriniz oldu
     HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER

7 yorum:

  1. aa bunu dün gördüm kitapçıda da düşünüyodum okuyim mi diye yazın iyi gider hafif bi de çocukların mektupları sevimli olur.
    :)

    YanıtlaSil
  2. zaten çocukların mektupları ayrı bir renk katmış resim çizenlermi dersin neler neler

    YanıtlaSil
  3. Ben başka bişey merak ettim,kitaptan elde edilen gelir herhangi bir kuruma falan bağışlanacak mıymış?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunula ilgili bir şey dikkatimi çekmedi tatlım

      Sil
    2. kitabı gazeteci yazar Mehmet Gündem kaleme almış.onun için muhtemelen geliride kendine olur diye düşünüyorum

      Sil
  4. Çocukların sevgisini kazanabilmek ne büyük erdem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede o kadar samimi ve içten yazmışlarki anlatamam.insan duygulanıyor

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu