24 Temmuz 2012 Salı

KİTAP KİTAP

       Aslına bakarsanız ramazan-ı şerif de okumayı planladığım kitap kesinlikle bu değildi.Daha manevi yönü ağır basan kitaplar okuyacaktım ama ramazandan bir gün öce gitiğim arkadaşımın kütüphanesinde bu kitabı görünce dayanamadım
       Yaşanmış bir hikaye beni çok etkiledi sonunda gözyaşlarımı tutamadım.Sizinde beğeneceğinizi ümit ediyorum belkide çoğunuz çoktan okumuşsunuzdur bile.
       Tarihi roman ve günümüzde yaşanan aile dramı ve epik bir aşk hikayesi.
Ben çok beğendim zaten yaşanmış hikayeler her zaman ilgimi çeker bu kitabıda bir çırpıda okudum.
     Hepinize kitap dolu günler diliyorum.

15 yorum:

  1. kaç yılına ait bu kitap, sanki bu isim eski yıllardan aklımda kalmış?

    YanıtlaSil
  2. Okumadım henüz ama merak ediyorum. Paylaştığın için teşekkürler.
    Keyifli okumaların olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim.merakınıza değecek inanınki

      Sil
  3. çok tanıtımını gördüğüm ama bir türlü okuyamadığım kitaplardan biri, teşekkürler tanıtım için , aklımda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim valla okumadığınız bir kitabı tanıttığım için.tabi sizin gibi güzel anlatamamışımdır ama daha acemiyim malum buralarda

      Sil
  4. bu kitabı aldım ama henüz okuyamadım..en kısa zamanda okumaya başlıycam inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede bir an evvel oku sevilcim zaten bir solukda okursun

      Sil
  5. çok beğenerek okumuştum bu kitabı.
    yazarın diğer kitaplarıda güzel
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer kitaplarını bilmiyorum buda tesadüf elime geçti .ziyaretiniz için teşekkürler.

      Sil
  6. çok güzel bir kitap bende okumuştum, yazarın diğer kitaplarınıda mutlaka okuyun derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyenize uyacağım.teşekkürler.

      Sil
  7. Kitabın ismi de,kapağı da kesinlikle ilgi çekici.
    Eklendi listeye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekle ekle.ben geri vermeyecek olsa idim gelirken getiridim yanımda.

      Sil
  8. hannah.
    çok iyi ki.
    yazmıştım ya bende gece yolunu.
    ben de ağlamıştım zırıl zırıl.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu