12 Temmuz 2012 Perşembe

GOBLEN

Bu gün uçamayancadı'nın blog'unda gezerken işlediğim goblenler aklıma geldi.çok güzel goblenler işlemiş.bende kendi işlediğim goblenleri sizinle paylaşmak istedim.Bakalım beğenecekmisiniz

Bu benim goblenle tanıştığım ilk tablom.onun için bende yeri ayrıdır.


Bu tabloda birz değişiklik yapayım dedim mor çiçeklerde iğne oyası ve kurdele nakışı kullandım.Büyük çiçekde kristal taşlar kullandım tohum yerine


 Buda çok sevdiğim bir tablo.Özellikle yatak başında çok güzel duruyor

             
                           Buda sevimli ufak bir tablo
Bu güzel manzara resmindede derinlik ve canlılık kazandırsın diyerek kesme boncukla ışıklandırma yaptım

buda ilk tablolarımdan bunu eşimin bürosu için yaptum.

36 yorum:

  1. ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Bekalar emek var bunlarda böyle sabır ısı gerçekten.ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  3. Davet edileyim yeterki elim erirse mezara girerim:)
    ben geldim selamlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Günaydın,El emeği göz nuru ben buna derim..harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel görüşleriniz için çok teşekkür ederim

      Sil
  5. ellerinize sağlık hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
  6. Çok emek isteyen çok zevkli çalışmalarınız. Hele Gemili olana ayrı bayıldım, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum canım sağolasın

      Sil
  7. Bu ne emektir Allahım :)

    YanıtlaSil
  8. Cok guzeller yeteneklerimiz benzemesede gezi.merakimiz benziyor bende beklerim

    YanıtlaSil
  9. çok emek ama çok güzel bir terapi.antidepresan

    YanıtlaSil
  10. BÖYLE BECERİ NE GÜZEL MAŞALLAH,HEPSİ DE BİRBİRİNDEN GÜZEL ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım sağolasın

      Sil
  11. Her biri çok özel ve değerli...
    Göz nurunuz ilmek ilmek nakşolmuş...
    Selam ve muhabbetle sevgili dost...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum.güzel ve özel görüşleriniz beni çok mutlu etti.allaha emanet olun

      Sil
  12. Hepsi çok güzeller ellerinize emeğinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum.sağolun.

      Sil
  13. Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum allah razı olsun.allaha emanet olun

      Sil
  14. hepsi çok güzeller ki.
    önce çiçeklerle başlamışsınız.
    sonra doğa ve deniz.
    neler de kullanılıyormuş öle bilmiyodum.
    annem de yapıyor çiçeklilerden.
    şu gemi tablosunu biliyorum yaa.
    babam da yağlıboyasını yapmıştı.
    :)
    bu hafta meşguldum. okuyamadım gelemedim.
    hani bir sorunuz vardı ya, şimdi sorabilirsiniz.
    ancak gelebildim.
    mime de gelicim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yalan söyleyeyim gözlerim arıyor sizi.birazda yeni olunca daha heyecanlıyım her halde.yağlı boya yapmak'da en büyük hayallerimden şimdilik sadece rüyalarımda yapıyorum.sorumu şu anda hatırlayamıyorum.belkide çekilişlerle ilgili bir şey soracaktım şu an hatırlamıyorum.ama önemli değil.ziyaret için teşekkürler

      Sil
  15. ama geçen hafta meşguldum biraz da ondan.
    heyecanlı olman çok güzel ki.
    bak benim 18 ay oldu.
    bloguma yazarken hala kalbim gümbür gümbür.
    öle heyecanlıyım ki.
    bu heyecan çok güzel işte.
    demek ki siz de seviyosunuz.
    :)
    ama her zaman gelicim kii.
    :)
    çekilişler.
    kozmetik, kitap vb. her konuda oluyor.
    bu da güzel bişi.
    ama ben katılmıyorum hiç.
    yazma odaklıyım ya kafam karışıyor.
    :)

    YanıtlaSil
  16. Blog umu ziyaretiniz icin tesekkur ederim..herzaman beklerim:)) Sizin elislemelerinizde cok guzel,emek ve goz nuru ellerinize gozlerinize saglik..

    YanıtlaSil
  17. AMA bunlar çok güzel olmuş...
    siz çok marifetliisniz.....
    ellerinize, emeklerinize sağlık...
    kocaman sevgiler....
    takipteyim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok marifetli sayılmam ama çok meraklıyım.ziyaretiniz için teşekkürler

      Sil
  18. El emeği, hepsi birbirinden hoş emeklerinize sağlık..."Dostları görmeye eli boş gitmek, değirmene buğdaysız gitmeye benzer." Demiş Hz. Mevlana, bizde dostumuzu ziyarete selam ve dualarımızla geldik görüşmek üzere Selamet ve hayırla inşallah...

    YanıtlaSil
  19. siz hediyelerin en güzeli ile geldiniz rabbimin selamından daha güzel bir hediye olabilirmi.teşekkür ediyorum.allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  20. Merak sarıpta bir cesaret edip başlayamadığım iş bu goblen Maşallah diyorum bir hevesle sizi izliyorum e bizede bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmez olurmuyum büyük zevkle.bence goblen e de hemen başlayın inanılmaz terapi oluyor

      Sil
  21. Hemen iadeyi ziyarete geldim.çok da memnum kaldım.bende sizi izlemeye aldım.ellerinize sağlık çok güzeller..ayrıca benzer ilgi alanlarımız var. bende seyahat etmeyi,kitap okumayı birde mutfakta olmayı pişirdiğim lezzetleri sevdiklerimle paylaşmayı çok seviyorum...
    takipteyim..sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Merhaba..Siz davet edersinizde ben gelmemmi..Goblenlerinize bayıldım,çok güzeller..Hepsi el emeği göz nuru.ellerinize sağlık..Malesf ben çok istesemde daha şlemeyi beceremedim..iniallah banada kısmet olucak..Artık sizi izliyorum..sevgiler...nurşen.

    YanıtlaSil
  23. ben de hemencecik geldim ve hayran kaldım bu tablolara. kesnlkle çok büyük bir emek ve sabır işi. ben de seccade işlemeyi çok seviyorum; fakat bu tabloların çok daha incelikle işlendiğini de biliyorum. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  24. muhtesem ısler bunlar ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  25. too beautiful embroideried frames!iam your new follower..thanks for visiting me..

    YanıtlaSil
  26. Canım hepsi harika ellerine,emeğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu