16 Temmuz 2012 Pazartesi

DÜĞÜNLER DÜĞÜNLEEEEEEEEEER

Dün akşam yine güzel bir düğün  yemeğinde idim. Çok sevdiğim arkadaşımın düğünü ortam çok samimi ve güzel

Bir tarafda adalar ve İstanbulun eşsiz manzarası


Diğer tarafda meyveleri artık taşıyamayan meyve ağaçları.Kayısısından tutun eriğine elmasına o kadar doğal bir ortamki

Hava kararmaya başladı istanbul her halin güzel gecen gündüzün'dende güzel

Buda benim yakışıklı oğlum babamız iş seyehatinde olduğu için biraz gönülsüzde olsa bana eşlik etti

Artık hava iyice karardı

Tam bu sırada gökte ışık topları belirdi.o kadar güzel manzara anlatamam size fenerler arka arkaya bırakıldı uzaklardan bir yerleden.tam bir görsel şölen.Her neyse onlar erdi muradlarına biz çıkalım kerevetine.

10 yorum:

  1. çok güzeeel.
    ah o fenerlere bayılırım.
    ama bazen denizin üstü fener doluyor kimse toplamıyor kirlilik oluyor.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işin o yanını hiç düşünmemiştim.yine her zamanki gibi haklısın deep ne diyeyim

      Sil
  2. oooo bakıyorum da çok aktifsiniz...
    gezin bakalım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslına bakarsanız blogumu en durulduğum zamanda açmışım.buna rağmen yinede fena sayılmam

      Sil
  3. Sayfanızı beğeniyle okuyorum pek giremesemde bloğa ellerinize sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım.çok naziksin

      Sil
  4. Sizin bloğunuzu bulmadan önce aklımdan geçen şeydi İstanbulda yaşayan gezen hareketli biri İstanbulu anlatsa diye nihayet öyle bir site buldum.:))))))))99

    YanıtlaSil
  5. sen hiç merak etme semacım zamanla her köşesini sizin içipn gezip anlatacağım inşallah

    YanıtlaSil
  6. çifte hayırlı uğurlu olsun diyelim, manzara da ayrı bir güzel

    YanıtlaSil
  7. manzaran süpermiş ablam

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu