19 Temmuz 2012 Perşembe

Çekilişler.

      Hayırlı sahurlar diliyorum öncelikler tüm arkadaşlarıma.Biraz önce denizinyıldızı blogunda gezerken onunda 100.kişide çekiliş yapacağını öğrendim.Bende kendim öyle niyet etmiştim.yalnız değilmişim.
     Bu aradada bir çekilişe katılayımda işin inceliklerini öğreneyim dedim evet nesrinde çekiliş var sizde benim gibi merak ediyorsanız sadece buraya birtık tık yapmanız yeterli arkadaşlar.bende kitap okumayı çok sevdiğim için katıldım bu çekilişe.hepinizsevgiyle kalın Ramazan-ı şerifin ilk sahur gecesinde.ALLAHA EMANET OLUN

7 yorum:

  1. teşekkürler bu guzel paylasım için şimdi bende denizyıldınızın ve nesrin hanımın bloguna kosuyorum sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  2. valla şimdiye kadar bir çekiliş kazandığım olmadı kısmet bakalım

    YanıtlaSil
  3. Ziyaretiniz için teşekkür eder, hayırlı Ramazanlar dilerim...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. öğrendin sen bu işleri.
    çıkar bigün de zaten.
    :)

    YanıtlaSil
  5. hadi bakalım hayırlısı:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu