31 Temmuz 2012 Salı

ÇEKİLİŞ VAR YİNEEEEEEEEEEEEE




        KİTAP KURDU BÖJÜK Erken olmasına rağmen çekiliş yapmaya karar vermiş e ne diyelim istiyorsa yapsın bende hala beceriksizliğimle oturayım oturduğum yerde.yok 100.arkadaşta yapacağım yok 120.de yapacağım derken şimdide 150de yapacağım diyorum.bakalım ne zaman benim çekiliş.
      Neyse siz beni bekleyene kadar kitap kurdu böjükü ziyaret edin arkadaşlar.D&R de en çok satanlar listesinden 2 kitap hediye edecek bende bir kaç tane kitabın resmini koydum.
       HER KEZE BOL ŞAAAAAAAAANS

5 yorum:

  1. kitaplar çok güzel, özellikle kürk mantolu madonna.

    YanıtlaSil
  2. Canım harika kitaplar inşallah şans sana güler sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bol şans canım...
    inşallah sana çıkar...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bol şans diliyorum ablacım.üyeliğin de hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  5. oh oh blogçu oldun sen enikonu.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu