29 Temmuz 2012 Pazar

BEYAZIT KİTAP FUARI


 KİTAP FUARI VE İMZA GÜNÜ



    Bunlar benim kendim için seçdiğim kitaplar.kütüphanede sizlerle paylaşacağım günleri bekleyecekler şimdiden sabırsızlanıyorum.Dursun Gürlek (MAZİYE BİR BAKIVER)Senai Demirci(ÖLDÜĞÜM GÜN)Sibel Eraslan (ÇÖL  DENİZ)Muhyiddin Şekur (GÖLGELER KORİDORU)ve(SU ÜSTÜNDE YAZI YAZMAK)Ahmet Maraşlı(OKUMAYI SEVDİRME PROJESİ)Necip Fazıl Kısakürek(SULTAN VAHDETTİN)  
Yazarımız Muhiddin Şekuri ve yanında benim yakışıklı oğlum Enes durri yekta arkadaşıma aldığım kitabı imzalarken

       Ben kitap fuarından ayrılırken kuyruk fuar kapısından dışarı çıkmıştı ne zaman bitmiştir bitmişmidir orası meçhul

20 yorum:

  1. böyle beklenen bir hocaya sadece bir gün ve 2 saat vakit ayırıyorlar :( resimler için çok teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
  2. Senai Demirciye ben de kitapyurdundan bakmıştım dün:)
    Sen kitap filan deyince,iştahım kabardı,ben de kitapyurdunda gezindim epeyce:)
    Yeni pek çok kitap alınca da,onlar bitsin diye almadımdı.
    Eh sen almışsın da zaten,bana gerek de kalmadı:)
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etme kitaplarımız çoğaldı.

      Sil
  3. ne güzel bişi yapmışsın. okumuştum yektada yapmışsın.
    :)
    bu yazarı bilmiyodum ben de okurum.
    senai demirci de merak ettiklerimden di.
    iyi bak dikkatimi çekmiş oldun.
    :)

    YanıtlaSil
  4. komşular ne günler için deep.ziyaretin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir alışveriş olmuş.İyi günlerde oku..

    YanıtlaSil
  6. merhaba bende iade-i ziyarete geldim bende kitapları çok severim..

    YanıtlaSil
  7. Tam yerine düşmüşsünüz kitapları bu kadar çok seven biri kitap fuarında
    Dikiş benim kitapları ikinci sıraya atmasa bile,
    ben oruçlu karşılara geçmeyi göze alamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende alamıyordum ama dedim ya arkadaşım için değdi

      Sil
  8. Kitap kokusu en sevdigim seylerden biridir. Merakla gelecek postlari bekliyorum, cok selamlar :)

    YanıtlaSil
  9. Verdiğiniz ayetli örnek için Allah razı olsun
    selametle kalın

    YanıtlaSil
  10. ne güzel bir sürü kitap almışsınız iyi günlerde keyifle okuyun ..hepsini merak ettim şimdi bu güzel kitaplarla ilgili yorumlarınızı bekliyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadaşım bende süratle okumaya başladım zaten.sevgiyle kalın

      Sil
  11. GÜLE GÜLE OKU CANIM...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  12. Hi Seyyah Gul,
    Thank you for visiting me. I would definitely like to follow you. I am glad to have a friend from Turkey. Turkey is one of the places I want to visit in the future,Insha Allah.
    Could you add the Google Translate widget to your blog, so that we can translate and read it? Also I noticed that you have not clicked on the Google Friend Connect on my blog, could you do the same? You are going to be my 40th follower. I am so happy.
    Thanks for sharing some very nice photos. Let us keep in touch.
    Love.

    YanıtlaSil
  13. Yektam çok mutlu olmuştur. Birilerinin mutluluğuna vesile olmak ne güzel :)
    Kitaplarınızı iyi günlerde okuyun inşAllah.
    Hayırlı Ramazanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım allah razı olsun

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu