4 Temmuz 2012 Çarşamba

BENDE MİMLİYORUUUUUUUUUUUM :))

Deep beni mimlediğinde mim konusunda fikrim yoktu,öğrenince pek keyifli geldi bu küçük oyun.:)
Henüz blog dünyasında çok yeni olduğum için,ben de bir mim yapayım,blog arkadaşlarımı tanıyayım dedim.
Beni izleyen,yorumlarıyla destek olan herkese teşekkürlerimi sunmak için de mimi vesile etmek istedim..:)
Burada olmak,yazmak,yeni insanlar tanımak çok büyük motivasyon benim için.
Blog yazmanın inceliklerini ve tavsiyelerinizi de benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Gelelim sorularımıza:
1-Blog açmaya nasıl karar verdiniz?
2-Sizde benim gibi ilk miminizde zorlandınız mı?
3-Blog arkadaşlığınızda önemsediğiniz şey nedir?
4-Blogdan önce ve blogdan sonra dersem neler söylersiniz?

Blogda yeni olduğum için,hem detayları öğrenmek,hem sizleri daha yakından tanımak için bu soruları hazırladım.:)
Şimdi sıra sizde,hadi bakalım pamuk eller klavyeye.:)
 deep,nazlı,ufuk mutfakta,Hasretli Lezzetler,Bir kase Lezzet,Gezginay,
anneanneninemekleri, mandalina çıkmazı , evimin neşesi , hanife , ayserose ,mintinin mutfağı ,muhteremle afiyetle,   limon çiçekleri,  pembe kekik,  Şeyma 
Kızhatce ,  Nabrut ,  sevgiden esintiler , bücürük ve ben , Lama mutfakta    Allah ne verdiyse , Yer Sofrası , Muhabbet sofrası ,  zeyneple ,
Blog yazmanın inceliklerini ve tavsiyelerinizi de benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Şimdiden hepinize şükranlarımı sunuyorum..
Sevgilerimle..

21 yorum:

  1. hayirli kandiller arkadasim .
    mim konusunda cok zorlaniyorum .insAllah diyelim .
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim mim için

    en kısa sürede cevaplandıracağım inşaAllah :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba arkadaşım,blogun hayırlı ve bereketli olsun,kandilin mubarek olsun....mim için tşk ediyorum , bu konu bana biraz zor geliyor ama :)sorularını yanıtlamaya çalışayım :)blog açmaya yaptıklarım keyifle yenilince yemeyenlerde faydalansın diye karar verdim..
    mim olayı dediğim gibi biraz zor :)
    blog sayesinde çok dostlarım oldu ve hayatımıza taşıdığım dostluklarım oldu, benim beklentim sadece paylaşım,bunun için buradayız dimi :)
    blog öncesi yaptıklarım görselde paylaşılmıyordu,şimdi paylaşılıyor artı her gelen misafirim acaba değişik ne yapacağımın beklentisi içinde :) inş.sorularını yanıtlayabilmişimdir,sevgilerimi bırakıyorum,her zaman beklerim...

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkurler mim icin, insallah en kisa zamanda cevaplamaya calisacagim.

    Hayirli Kandiller

    YanıtlaSil
  5. Beni de mimlediğin için teşekkür ederim. En kısa zamanda mim sorularına yanıt vereceğim inşAllah. Ayrıca Berat kandilin mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  6. Beni de mimlediğin için teşekkür ederim. En kısa zamanda mim sorularına yanıt vereceğim inşAllah. Ayrıca Berat kandilin mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı kandiller arkadaşım mim için çok teşekkürler en kısa zamanda seve seve cevaplarım sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldiniz. Bir kaç saat sonra tatile çıkacağım için miminizi dönüşte cevaplayacağım (On beş gün kadar sonra) görüşmek üzere.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. sorular cevaplanmıştır efendim :D

    YanıtlaSil
  10. ben geldim tanıştığıma memnun oldum.
    aramıza hoş geldin üyen oldum bile..
    mim için teşekkürler.
    gene beklerim misafirim ol.
    yeni tariflerim muhteşem olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bennde çok memnunum.hiç merak etmeyin sık sık ziyaretinize geleceğim

      Sil
  11. Merhaba,
    Öncelikle blogunuz Hayırlı ve uzun ömürlü olsun.
    Mim cevaplarını fırsatını bulduğum zaman cevaplamaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ediyorum benim sevgili arkadaşım.o güzel yüreğinden geçen az sayıdaki insanlardan biri olmak ne güzel.allah razı olsun diyorum.tatile gidicem inşallah unutmaz isem cevaplarım sevgili arkadaşım.allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  13. ha ha haaaa ne çabuk alıştınız bloga mime, bi deeee benim gibi çok kişiyi mimlemişsiniiiz.
    :)
    güzel yönteeeem.
    :)
    hımmmm yanıtlarımı burada vericem sana yine geliiip.
    :)

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ediyorum benide hatırladığın için canımcım.en kısa zamanda mimini cevaplayacağım..

    YanıtlaSil
  15. blog açmaya nasıl karar verdim.

    bir blogçu vardı. pucca. onun kitabını okumuştum. blogçuymuş. sonra bloguna baktım onun. ve sonra blog açmaya karar verdim ve çok sevdim.

    ilk mimim.

    18 ay filan oldu. hatırlamıyorum. hemen mimlemişlerdi. şimdiye dek belki 50 kez mimlendim. blog arkadaşlığını geliştirmek için çok hoş mimler. ama kendim bir tane mim çıkarmıştım. hep başkaları mimledi. ama bak sen kendin buldun ne güzel.

    blog arkadaşlığında önemsediğim şey içtenlik. ne yazarsa yazsın içten olsun. gündelik hayatta neşeli olup hüzünlü yazanlar var, veya tam tersi olanlar da. içtenlik ve alçakgönüllülük ve insancıllık bence.

    blogdan önce ve sonrası benim için çok farklı. yazmak için açtım blogu. çok seviyorum yazmayı. bir yazma dönemi başladı yani. bir de, çok farklı hayatlar, insanlar tanıdım. türkiyenin ve dünyanın her yerinden farklı farklı türkler. çok şeyi, haberleri bile bloglardan öğreniyorum. bloguma üye olan arkadaşlarımı okuyorum. yüzbinlerce blog var. hepsini tanımaya zamanımız yok ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben öyle neşeli olup hüzünlü yazamam günlük hayatta'da kendime en kızdığım şey duygularımı çok çabuk belli etmemdir.sizin gibi yazı kabiliyetim çok değil ama bende yazmayı seviyorum daha doğrusu paylaşmayı seviyorum.öğrendiğim her yeni şeyin kendime bir şeyler kattığını düşünüyorum.

      Sil
  16. bence öncelikle bloga düzenli girmek. her gün veya haftada bikaç gün.
    ne olursa yazmak arada.
    yorumlara yanıt vermek.
    ve bir miktar da blog okumak yorumlamak.
    :)
    incelikler bunlar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında tam olarak öğrenmek istediğim şey buydu işte.ben her sabah gözümü açar açmaz yeni bir arkadaşım olmuş'mu yeni bir yorum var'mı diye bakıyorum.bu bana inanılmaz keyif veriyor.ne olursa yazmak kısmına gelince bunda tereddütlerim var yazmak istediğim çok şey var ama karar veremiyorum çok'mu seçici olmalıyım.sadece özel şeyler'mi paylaşmalıyım.yoksa doğaçlama devam'mı etmeliyim.şimdilik günde en az 3en fazla 5blog gezip yorum bırakıyorum.doğru yolddamı'yım bilmem?

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu