17 Haziran 2012 Pazar

Takıntıların var mı yoksa kim takar takıntıları sallamışım dünyayı modunda mı yaşarsın hayatı..

                     MİM!  Aslına bakarsanız DEEPTONE sana mim gönderdim dediği zaman mim hakkında hiç bilgim yoktu meseleyi kavradığım zaman ilk tepkim yok canım benim takıntılarım yok Allaha şükür dedim veeeeeeeeeeeee

sadece yanımda sakız çiğnetmem ,çekirdek çitletmeem,para şıkırdattırmam ,evet koltuğum bellidir hatta mümkünse misafir bile oturmassa sevinirim,lokantada kapıyı gören yere oturmayı severim,masada yerim bellidir,bana olsun olmasın yapılan haksızlığa dayanamam burnumu sokarım sonunda zarar görsemde,yanımda sesli yemek yiyemezler,renk takıntım var vs vs bunlar takıntım yok diyen benim bir hamlede saydığım takıntılar.kim bilir bu yazıyı yazdıktan sonra aaaaaa şuda vardı buda vardı diyeceğim.anlaşılıyorki takıntısız insan yok.yanımda biri çekirdek çitlediği zaman sanki beynimin içinde çıt çıt sesleri duyuyorum.o derece.takıntısız olmak güzel ama oda her keze nasip değil.

     ama benim temizlik takıntısı olan arkadaşlarıma acizane bir kaç sözüm var.çok yakın arkadaşım   ilk tanıştığımız zaman bu kadar değildi her sene dahada ilerledi öyleki marketten aldığı hazır çorba gofret vs bile yıkanmadan eve giremiyor.elinden gelse kapının dışına bir duş yaptırıp eşini çocuklarını orda yıkayıp içeri alacak.kesinlikle gerilemiyor her geçen gün yenileri ekleniyor.
        Onun için siz siz olun vakit varken tedavi olun diyorum.her keze başta kendime takıntısız günler diliyorum.Sallamışım dünyayı modunu öğrenmemiz lazım gerçi benim çok yakınımda bu moddan var ben 23 senedir öğrenemdim ama kim bilir belki  siz öğrenirsiniz ..
SEVGİYLE KALIN

8 yorum:

  1. takıntısız insan yok ki, yeterki hastalık düzeyinde olmasın, çoğu huyumuzun takıntı olduğunu bile fark etmiyoruz belki.

    YanıtlaSil
  2. AYNEN ÖYLE TATLIM.EN AZINDAN BEN FARKINDA DEĞİLMİŞİM

    YanıtlaSil
  3. İlahi Sengül ablacım,keyifle okudum yazını,hemen hemen takıntılarımızın aynı olmasına şaşmadım ben.
    Ruh eşim misin nesin sen ya hu :)

    YanıtlaSil
  4. heeeeey çok güldüm ben buna.
    :)
    benim de bi yengem var dolaba koyduğu kola gazoz şişelerini bile yıkayıp koyuyo.
    :)
    iyi valla evde tv izlerken çitleyemeyecekler demek ki.
    :)
    gelicim yine.
    :)
    o karameli de yerler.
    :)

    YanıtlaSil
  5. aslına bakarsan benimde anlattığım kişi zaten yengemde beşer şaşar günün birinde blogumu görürse diye bir arkadaşım yazdıııım deep çaktırma

    YanıtlaSil
  6. Takıntıları boşver çiçekler harika...

    YanıtlaSil
  7. harika bi yazı olmuş,farkındalık atölyesine dönmüş burasıııı:)
    hakikaten yunus 'un dediği gibi 'ilim ilim bilmektir,ilim kendin bilmektir' kendi penceremizi göremeyecek kadar körken ne cok öfke biriktiriyoruz dısarıdaki dünyaya,insanlara..takıntısız ve sevgidolu olmayı hatırlatan bu yazı için teşekkürler...takıntısız ve mutlu olmayı basarmıs insanlar olmayı basarmamız dileğiyle mutlu günler ...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu