6 Haziran 2012 Çarşamba

LİON PARK



     Evet yazılarıma yine AFRİKA ile devam ediyorum.burası G.Afrika Lion park. Şimdiye kadar sadece hayvanat bahçesinde kafeslerin içinde gördüğümüz hayvanları elimizle besleme keyfini yaşadığımız doğal bir park.Zürafalarla hiç bu kadar yakın olmuşmuydunuz hayır dediğinizi duyar gibiyim.ben oldum hatta gördüğünüz gibi onları elimle besledim gerçektende çok keyifli 
Aslan yavrularının siesta vakti.hepsi uyuyorlar.küçücük göründüklerine aldanmayın haaaaaaaaaaa    inanının tarif edilmez bir güzellik.kedi sevmiştim ama aslan seveceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.


Sıra geldi doğal parkda safari yapmaya bakmayın böyle uyuşuk uyuşuk yattıklarına her an her şey olabilir.laf aramızda biraz uyuşturucu kullanıyorlar yoksa bu kadar yakından resim çekmek pek mümkün değil.aslına bakarsanız cam açmanız tavsiye edilmiyor ama yasaklar her zaman bana cazip gelmiştir.cazip gelmese şimdi sizlerle bu resimleri paylaşamazdım.rehberimizin söylediğine göre bizden bir ay önce gelen bir turist arabadan inme gafletini göstermiş dahada yakından resim çekeyim diye ailesini gözü önünde bu uyuşuk görünen aslanlara öğle yemeği olmuş.yani diyeceğim siz siz olun günün birinde yolunuz afrikada aslan parka düşerse sakın sakın arabanızdan inmeyin tabi öğlen yemeği olmak istemiyorsanız.


Aslanda ağaca tırmanırmı demeyin  gayetde güzel tırmanıyor
Johannesburg’

lion park dan haberler şimdilik bu kadar yeni bir yazıda buluşmak dileği ile.esenlikler dilerim

10 yorum:

  1. Bir belgesel izlemiş kadar keyif aldım:)
    Hatta izlemekten öte,birebir oradaymışım gibicesine de tırstım biraz:)
    Helal olsun vallahi,daha ne diyim sana :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürlr tatlım senin sayende

    YanıtlaSil
  3. ne güzeeeeel. geziydi herhalde.
    :)

    YanıtlaSil
  4. cok heyecan verici duruyoo..rehberlik hizmetide veriyomusunuzzz bende gitmek istiyoooommmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz isteyin ben rehberlik hizmeti veririm sırf sizin için tekrar bile giderim yani

      Sil
  5. :) a buarada tatil önerilerine de yer verecekmisin blogunda???

    YanıtlaSil
  6. ama bu aslanlara nasıl dokundunuz...
    ben hayatta bunu yapamam...
    sadece uzaktan severim...
    valla sizi tebrik ediyorum...
    hayvanat bahçesi gezmeyi bende çok severim...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. o kadar taatlılarki sevmeden duramadım.ama tabi dikkatli olmak gerekiyor.afrikadaki hayvanat bahçelerini görünce bizimkiler için uygun bir ad bulamıyorum.orada neredeyse bir hayvana verilen alan bizimkinin hepsi gibi.insan üzülüyor doğrusu

    YanıtlaSil
  8. Afrika kıtasına henüz gitmek nasip olmadı. Güney Afrika için 'asimile olmuş' gibi şeyler duysak da sanırım Afrika'da bir nebze de olsa güvenle gezebileceğimiz bir ülke.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu