11 Haziran 2012 Pazartesi

Hayatımın son on yılında kermesler büyük bir yer kapladı.aslına bakarsanız nakışlar hayatımın hep içindeydi evlendiğim günden beri gitmediğim kurs kalmadı.Bu arada kitap merakım yüzündende büyük bir model arşivi ,yurt içi yurt dışı bir çok yere gittim arkadaşlarım etrafı seyrederken ben tarzanca kitapçılarda model arıyordum.sonra çok sevdiğim bir arkadaşım sen bizi kermes çalıştırsana deyince bu birikimi kermeslerde kullanmaya başladım.seyyah misali arabamın arkasında modeller bir o yandan bir bu yana geçen seneler .Yorucu ama bir o kadarda zevkli.bu gün size o çalışmalarımızdan bir iki tanesini göstermek istiyorum

Resim yazısı ekle
BEBEK PİKESİ

GENÇ KIZLAR İÇİN GÜZEL PİKE

YİNE ÇİFT KİŞİLİK GÜZEL BİR PİKE

YİNE KIZ ÇOCUKLARI İÇİN PİKE

BENİM TASARLADIĞIM RENKLİ BİR MUTFAK TAKIMI

GÜNLÜK EL İŞİ NEVRESİM

YEMEK  MASASI

YİNE TASARIMI BANA AİT OLAN DANTEL LOHUSA TAKIMI


ERKEK ÇOCUKLARI İÇİN SEVİMLİ PİKELER

FİLZA NAKIŞINDAN MASA ÖRTÜSÜ

HARDANGER NAKIŞINDAN ODA TAKIMI

YİNE ÖZEL BİR TEKNİK MASA ÖRTÜSÜ

9 yorum:

  1. Canım,
    ellerine ve emeğine sağlık. Her biri ayrı güzellikte ve özende hazırlanmış.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel şeyler bunlar.
    kermeslere hep katılırım ama yemek filan yemek için.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Ziyaretin için teşekkür ederim.
    Nakışların hepsi birbirinden güzel ve zarif,ellerine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Nakışları çok beğendim
    Özellikle arabaları:)
    Güzel yorumunuza çok teşekkür ederim
    Net bağlantım da sorunlar yaşadığım için yazamasam da güncellemeleri takip etmeye çalışıyorum:)

    Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. ne kadar guzel isler yapmissiniz elinize saglik, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. bunları siz mi kanave ettiniz ağır örnekler yahu
    tebrikler
    bir an baskı mı diye baktım
    bir de kermes demişken ben bayılırım ama uzun zamndır gitmedim buradan duyursanız memnun olurum
    bu arada ben de baklerim takipteyim

    YanıtlaSil
  7. bende goblen işliyorum mutlaka duymuşsunuzdur ama Türkiye'de satılanlardan değil daha emek isteyen daha zahmetli olanlardan ilginizi çekerse http://ucamayancadi.blogspot.com/2012/01/karallarn-sanat.html beklerim

    YanıtlaSil
  8. bloğunuzu çok beğendim ve takip ediyorum arabalı pike takımını oğlumun sünneti için düşündüm çok sosyal birisiniz anladığım kadarıyla istanbulla ilgili yazılarınızda çok hoşuma gitti sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu