6 Haziran 2012 Çarşamba

Egzotik ada Mauritius


Mauritius Cumhuriyeti (Republic of Mauritius) Hint Okyanusu'nda yer alan bir ada ülkesidir. Madagaskar'ın 900 km. kadar doğusunda ve Hindistan'ın 3.943 km. güneydoğusundadır



KIRMIZI ,SİYAH,YEŞİL VE MAVİ.MAIRİTİUS'UN RENKLERİ

NASIL EŞİMİN YÖRESEL DESENDEKİ GÖMLEĞİ YAKIŞMIŞMI?


ŞEHRE TEPEDEN BAKIŞ



TANE HESABI SEBZELER
PORT LOUİS' İ ZİYARETCİLER İÇİN CAZİP KILAN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ ŞEHİR MERKEZİNDEKİ HALK PAZARI

PORT LOUİS' DE ŞEHİRDEN BİR GÖRÜNTÜ

CROCODİL PARK

HİÇ BU KADAR BÜYÜK KAPLUMBAĞA GÖRMÜŞMÜYDÜNÜZ DOĞRUSUNU İSTERSENİZ BEN GÖRMEMİŞTİM TAKİ MAURİTİUS ADASINDAKİ BU BÜYÜK DOĞAL PARKDA GÖRENE KADAR.ÇOK SEVİMLİLER DEĞİLMİ

PARKIN İÇİNDE ÇOK BÜYÜK KELEBEK MÜZESİ VAR.BİNLERCE KURUTULMUŞ KELEBEK SERGİLENİYOR.RENK RENK DESEN DESEN


 MERCAN KIYILARINDA DALMAK HİNT OKYONUSUNDA ÇOK GÜZEL BİR SEÇENEK.ARKAMDA GÖRMÜŞ OLDUĞUNUZ EŞSİZ OKYONUSUN DERİNLİKLERİNDE
BALIKLARI ELLERİNİZLE BESLEMENİN ZEVKİNE DOYUM OLMUYOR.

PORT LOUİS DE MEYVE SUYU DÜKKANI.ÇEŞİT ÇEŞİT EGZOTİK MEYVE SULARI

4 yorum:

  1. Sayende oturduğum yerden geziyorum :)
    O tane hesabı sebzeleri görünce,cennetteyiz dedim:)
    Memleketimizin kıymetini bir kez daha anladım:)

    YanıtlaSil
  2. biz cennetteyiz de haberimiz yok tatlım.

    YanıtlaSil
  3. aaaaa ne güzel fotolar.
    bi de hele o 2. foto.
    :)

    nerden aklınıza geldi ki gitmek.
    gezmek mi iş mi.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu