6 Haziran 2012 Çarşamba

DOST KAZANMAK

ASLINA BAKARSANIZ BU KİTABI TANITMAK AKLIMDA HİÇ YOKTU.SABAH UYKUM KAÇTI KÜTÜPHANEYİ KARIŞTIRIRKEN BİRDEN  GÖZÜME İLİŞTİ.ÇOK ÖNCELERİ OKUDUĞUM BİR KİTAP HATTA TESADÜFE BAKINKİ AYNI KİTAPDAN EŞİMİN KÜTÜPHANESİNDEDE VAR.HANİ BAZI KİTAPLAR VARDIR YA KLASİK'DİR.İŞTE BUDA İLETİŞİM KİTAPLARININ KLASİĞİ OLMALI BENCE.ANTİKA GİBİ ESKİDEKÇE DEĞERİ ARTAN.ŞİMDİ BAZILARINIZI DUYAR GİBİYİM.BENİM ZATEN YETERİNCE DOSTUM VAR MUTLAKA  HER KESİN DOSTU VAR AMA ZAMAN ZAMAN DOSTLARINIZLA İLİŞKİLERİNİZDE BİLE TIKANDIĞINIZ ANLAR OLMUYORMU İŞDE BÖYLE ÇARESİZ ZAMANLARIMIZDA BAŞ VURACAĞIMIZ GÜZEL BİR ESER.ÖYLE GÜZEL ÖRNEKLER VERİLMİŞKİ FAYDALANMAMAK ELDE DEĞİL.
           BENİM SİZE TAVSİYEM HALA KİTAPLIĞINIZDA BU KİTAP YOKSA ALMANIZ VARSA YATAĞINIZIN BAŞINA KOYMANIZ UNUTTUĞUNUZ ŞEYLER OLABİLİR.HATTA HATTA BİR DOSTUNUZA KİTAP MI HEDİYE ETMEK İSTİYORSUNUZ HİÇ DÜŞÜNMEYİN KESİNLİKLE DOĞRU KİTAP BU
                 HEPİNİZE KİTAPLAR LA DOLU GÜZEL BİR ÖMÜR DİLİYORUM

3 yorum:

  1. Bu ara kitap tavsiyelerine şiddetle ihtiyaç duyuyorum.
    Elimdekiler neredeyse bitti ve ben boşlukta gibi hissediyorum okunacak kitabım kalmayınca.
    Tavsiyelerini bekliyorum ablacım.
    Sağlık,huzur dolu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. okuduuuuum.
    :)
    çok güzel.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu