17 Haziran 2012 Pazar

Candostumuz kediler.bir sene önce kızım Güldehan için bir kedi aldım eve yani esas alış sebebim göyya güldehandı ama sonra anladımki kediyi kendim için almışım.çok sıkıntılı bir zamanımdı inanın öyle güzel terapi olduki tarif edemem size

İsmi KARAMEL sesinizi duyar gibiyim neden karamel bu siyah beyaz bilmiyorum ben karameli çok severim onun için kedinin adınıda karemel koydum.bizim karemelimiz biraz süslü daha doğrusu 2tane çılgın sahibi olunca süslü olmak zorunda kalıyor

onu kucağıma alıp sevdiğim zaman sanki bütün bedenim rahatlıyor.stresimi atıyorum.yapılan araştırmalara göre kediler kalp krizi engelliyormuş valla ister engellesin ister engellemesin ben kızımı çok seviyorum.hatta bazen o kadar kendimi kaptırıyorumki güldehana hayvan gibi sevme şunu diyorum.sonra dediğimin farkına varıyorum başlıyoruz gülmeye.acaba hayvan gibi sevmeyip nasıl sevecek?

          Bu arada her ne kadar karnını ben doyursamda güldehan ile araları bir başka.görüldüğü gibi

Kısacası KAREMELİMİZ artık evimizin vaz geçilmez bir parçası.seyehate gittiğimizde bile özlüyoruz kapıyı açtığımız zaman ayağımıza dolanacak gibi geliyor.malum şimdi havalar çok sıcak ev kedilerinin keyfi yerinde ama sokak daki hayvanlar kediler olsun köpekler olsun ciddi susuzluk çekiyor.lütfen biraz duyarlı olup koyabildiğimiz yerlere su koyalım.şimdiden teşekkür ediyorum.sevgiyle kalın

11 yorum:

  1. oy oy oy Karamel'e bayıldım, hele puanlı elbiseli resmine bittim:)))Bücürük görüp de kıskanmasın diyecektim ama oğlan olduğu için kıskanmaz sanırım:))kızınız çok tatlıymış maşallah, bahtı da kendisi gibi güzel olsun..kediler gerçekten insana terapi oluyorlar, bizim aileden geliyor anneanne, anne, hiç görmediğim genç yaşında kaybettiğim teyzem hep kedi severmiş:)su konusundaki duyarlılığınız için de tebrik ediyorum, ben komşuları alıştırdım, birkaç sene önce döküyorlardı kapları ama artık kimse ilişmiyor yaz-kış apt. bahçesinde suyumuz hazır..
    güzel bir yeni hafta dilerim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. O cici bir kedicik öyle.
    Ve o kıyafetler de nasıl yakışmışlar Karamel'e.
    Ben de çok sevdim sengül abla,getirebilirsin gelirken:)

    YanıtlaSil
  3. yanlış anlamayın sayfama bıraktığınız yorumda (fenerli kedi),beni izlemeye aldığınızı yazmışsınız ama alamamışsınız..bilginiz olsun teknik bir aksaklık olmuş olabilir haber vermek istedim...yoksa başka bir sebebi yok..

    YanıtlaSil
  4. karamel çok şekermiş tü tü maaşallah iyiki bloguma geldiniz iyiki blogunuza geldim diyorum sevgiyle kalıın:))

    YanıtlaSil
  5. Hayvanlar insanın stresini de alıyor,kalp krizini engellemenin yanında... çok tatlı maşallah...Evcil hayvanlar Bir evin bireyi gibi oluyor bir süre sonra...

    YanıtlaSil
  6. Karamel'i özlemişim, öpüyorum onu:)sana da hayırlı kandiller, mim için kusura bakma, o son paylaşımım, son yazımdı ama belirtmedim ki insanlar "aman gitme" demesinler:))))sadece yorumlar olursa cevap yazacağım...hoşçakal..

    YanıtlaSil
  7. Çok yakışmış şeker kızımıza kıyafetleri.Hayvan sevmek ayrıcalık,çok mutlu oluyorum kedi seven insanları görünce.İYi ki varsınız.Bu arada blogumda kedicikler için mini bir çekiliş var isterseniz beklerim:)

    http://asabibakire.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Maşallah güzeller güzeli Karamel'e. Onun güzel patilerinden öptüm:)
    Sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil
  9. çok tatlısın sen güzel karamel, hayvanları seviyorum hayvanseverleri ise daha bir seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden gelse sokak daki kedileri bile tek tek severim her halde.

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu