7 Haziran 2012 Perşembe

BOĞAZDA KAHVALTI KEYFİ

Hep İstanbul
Nereye bakarsam karşımda hep o
Dağlarda İstanbul,yolda İstanbul;
İlmek,ilmek nakış,nakış işlenmiş
Kovanda istanbul,balda istanbul

Ellerimi açsam dualarımda
Gözümü kapasam rüyalarımda,
Her sabah her akşam hülyalarımda,
Tavırda İstanbul,halda İstanbul

Bir kıta’dan diğerine geçilir
Çamlıca’dan çam kokusu saçılır
Her baharda çiçek çiçek açılır
Lale de İstanbul,gülde İstanbul

Yağmurunda sevdalılar ıslanır
Rüzgarında fırtınalar beslenir
Anlattıkça kelimeler hislenir
Ağızda İstanbul dilde İstanbul

Yedi tepeleri güneş aralar
Boğaz sularında yunuslar oynar
Ay ışığı vurur yakamoz parlar
Denizde İstanbul salda İstanbul

Dualar yükselir ta arşa kadar
Gökyüzünü ezan sesleri yarar
Bu toprak uğruna sel olur akar
Damarda İstanbul kanda İstanbul

İyide güzelde doğruda hoşta
Yağmurda çamurda toprakta taşta
Yürekte gönülde gövdede başta
Bedende İstanbul canda İstanbul 



ŞAİR SALİH ÇELİK SANKİ DUYGULARIMA TERCÜMAN OLMUŞ.İSTANBUL ÖYLE BİR DİYARKİ DAMARDA KANDA CANDA CANANDA KISACASI ALDIĞIM HER NEFESDE
İSTANBUL İSTANBUUUUUUUUUUUUUUUL


BURASI PAŞALİMANI İSRANBULUN EN GÜZEL SEMTLERİNDEN BURASIDA BENİM EN SEVDİĞİM PAŞA LİMANI KAHVESİ.İNSANA ADETA HUZUR VERİYOR.SİZ KAHVALTINIZI YAPARKEN BİR YANDAN MARTILAR ÜSTÜNÜZDE TAVAF EDİYOR SANKİ BİZİM HAKKIMIZIDA UNUTMAYIN DERCESİNE BİR YANDAN KEDİLER DOLAŞIYOR EN ÖNEMLİSİDE EŞSİİİİİİİİZ BİR BOĞAZ MANZARASI  
                     

SAĞ TARAFINIZA BAKTIĞINIZDA TÜM GÜZELLİĞİYLE BOĞAZIN İNCİSİ BOĞAZİÇİ KÖPRÜSÜ SOLUNUZA BAKTIĞINIZDA TÜM İHTİŞAMI İLE SARAYLAR CAMİLER KARŞINIZDA DOLMABAHÇE  ÇIRAĞAN DEDİM YA İSTANBULU ANLATMAYA KELİMELER KİFAYET EDEBİLİRMİ ACABA İSTANBUL ANLATILMAZ YAŞANIR YAŞANIR BİR DAHA YAŞANIR.

7 yorum:

  1. İçimdeki İstanbul özlemi tavan yaptı bu şiir ve görüntülerle :)
    Çok şanslısın Sengül Abla.
    Ne mutlu sana ki,o belde-i tayyibeyi doya doya yaşama fırsatına sahipsin herdaim..
    Selam olsun benden de..

    YanıtlaSil
  2. sondaki iki foro ne kadar güzel.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel ama çok pis sıcağı var, öyle ki 5 dakika dayanamıyorum hemen Ankara'yı özlüyorum:(((ve kalabalığı...o yüzden sevmiyorum sadece Kanlıca, Beylerbeyi, Göksu gibi taraflarını severim İstanbul'un...otuz yıllık Üsküdar Çiçeki'liyiz aslında:)))

    YanıtlaSil
  4. doğma büyüme İstanbullu olaraktan tam bir İstanbul aşığıyım :)))
    denizi görmeden yaşayamıyorum...
    denize karşı kahvaltı ve akşam yemeklerini arada sırada bende eşimle
    yapıyorum...
    ayrı bir keyif alıyorum bundan...
    paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. 7 HAZİRAN POSTU ! Doğumgünüm :)))

    Harika bir şiir ve harika kareler..YAŞANILACAK- GEZİLECEK TEK ŞEHİR !


    ama bücürüke teessüf ediyorum, İstanbul hiç ayrılır mı ?

    YanıtlaSil
  6. Bir zamanlar dostlarla buluşma mekanımızdı.
    Paşalimanı benimde en sevdiğim mekanlar arasına adı yazılıdır:)

    YanıtlaSil
  7. Ben bu bloga bayıldım ablacım ya izlemedeyım.Bende beklerım sende begenırsın umarımm :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu